Теодор Раднев работи в компанията от 3 години, като в момента отговаря за фиксираните услуги, предлагани от Мтел, но е започнал кариерата си в магазин и познава потребностите на клиентите от „първа ръка“.
1. Денят започва много преди да съм стигнал в офиса.
2. Няма по-тонизиращо начало на деня от посещението във фитнеса.
3. „Няма нищо по-хубаво от лошото време“
4. Важно е ежедневно да следим качеството на услугата, която предлагаме – както поведението на платформата, така и самите канали, които излъчваме.
5. Пристигна Daily report-a (ежедневен отчет, б.ред.), позволяващ ни да направим анализ на продажбите, както и на конкурентните оферти за телевизията и фиксиран интернет. Винаги трябва да си в течение не само с офертите на конкуренцията, но и с технологиите, използвани у нас и по света.
6. С Митко обсъждаме промените в данните от Daily report-a. Изменението на една единствена цифра може да означава много.
7. Какви са тенденциите на развитие на продажбите? Ще оставя числата да говорят.
8. С Наско коментираме новите предложения в обновения Мтел клуб. Запознайте се с програмата на http://www.mtelclub.bg/. Очаквайте изненади!
9. Сега е моментът да успокоя всички студенти по маркетинг и бъдещи колеги! Работата ни не се състои само в таблици и числа. След обстоен анализ на всички данни е време за творчество – да поставим началото на изцяло нов продукт.
10. С Нели обсъждаме специалните оферти за настоящи клиенти. Какви са те? Предстои да разберете.
11. Подготовка за среща.
12. С колегите от екип “Обслужване и развитие на продажби” дискутираме пакетните оферти – както и добрите практики за предлагането им в магазините на Мтел, търсейки начини да улесним процеса.
13. Настъпи краят на още един ползотворен ден.
Снимки: Радич Банев