Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“

Представяме ви работния 1-ви февруари на екипа на Красимир и Мартин от Пловдив – двамата са се запознали в деня, в който снимаме тази фото история, и ще работят заедно извънредно, но нямат никакви притеснения от това. Красимир започва работа в blizoo през 2009, а Мартин работи в Мтел от 2012 година.

1. Запознаваме се с графика със задачи за деня. Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

2. И се отправяме към техническия офис за получаване на необходимите материали за днешните посещения.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

3. Потегляме с усмивка към първия клиентски адрес.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

4. Натоварени със стълба, инструменти, кабел и устройства, чакаме асансьора, докато едно любопитно куче ни инспектира подозрително.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

5. Налага се да изградим абонатна мрежа за клиент, който за първи път ще ползва услуга, предоставена чрез оптичен кабел до дома му.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

6. Услугата вече е налична на адреса. Само я тестваме и попълваме цялата документация, за да завършим работата си тук.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

7. Отново товарим всичко в колата и продължаваме напред.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

8. На следващия адрес Красимир обсъжда с клиента как ще направим инсталацията.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

9. След като сме готови, се свързваме с диспечер, за да информираме, че сме приключили задачата успешно.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

10. На този адрес отстранихме технически проблем и Мартин демонстрира на клиента работещата услуга.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

11. Голямата малка кола побира всичко необходимо – тук отново разтоварваме необходимите материали.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

12. Работата ни е доста творческа понякога – кабелите не бива да пречат на светещите гирлянди лампички в дома на клиента. Краси аранжира кабела в жилището.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

13. В същото време Мартин аранжира кабела на етажната площадка.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

14. Попълваме работна карта, за да отразим вложените материали, които в края на деня се отчитат в склада.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

15. Тук отстраняваме техническа повреда, която налага подмяна на конектор за оптичен кабел в колоритния офис на наш клиент.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

16. Приключваме работния ден с усмивка обратно в техническия офис.

 Красимир Георгиев и Мартин Спасов, дирекция „Техническо обслужване на клиентски услуги“ А1 Блог

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*