Мтел Безкрай – точно в десетката

В началото на февруари Мтел представи новите си тарифни планове Мтел Безкрай – помолихме експерт да ни разкаже за тях и как се възприемат от клиентите.

 Мтел Безкрай – точно в десетката А1 Блог

Снимка: Радич Банев

Нашият 21-годишен колега Димитър Филипов е заместник-управител на Мтел магазина в България Мол от края на 2014 г. Димитър следва “Телекомуникации” в Техническия университет, което обяснява интереса му към технологиите. А той безспорно е и добър търговец – признава, че семейството му има бизнес и от малък се е занимавал с търговия. Казва, че е съдба, че започва работа в Мтел, сигурно също съдбата му определя ангажиран мениджър като Силвия Петрова, който да го напътства. “Невероятен е, но има още какво да учи, казва Силвия за Димитър. Много рядко срещам хора като него, които постоянно работят с усмивка. Той е мотивиран, без значение от обстоятелствата и ежедневните задачи и трудности.”

 

Като истински професионалист, Димитър Филипов е зареден с малки post it листчета, на които прегледно да опише новото портфолио от мобилни тарифни планове на Мтел. “Броят на клиентите на компанията постоянно расте, а Мтел Безкрай им дава възможност да разговарят безплатно помежду си – това е голямо предимство”, обяснява той, докато пише цифрата 11,99 на едно листче.

С него той илюстрира месечната такса за най-икономичния план – Мтел безкрай S. Той включва неограничени разговори към пет избрани номера в мрежата на Мтел, както и 100 минути към всички мобилни мрежи. “Пакетът е насочен към клиенти, които разговарят с конкретни номера. Може и да не вярвате, но има хора, които говорят по 2000 минути на месец, и плащат само по 12 лева,” казва Димитър, докато щрака с химикалката си. Според него S е идеален за по-възрастните клиенти на Мтел.

“Следват пакети по 15,99, 19,99 и 23,99 лева,” продължава Димитър. Това са плановете M, L и XL. Според заместник-управителя на Мтел магазина в България Мол, всички те са подходящи за млади хора, които общуват основно в мрежата на Мтел. И трите пакета предлагат неограничени разговори в Мтел, плюс съответно 400, 1000 и 1500 минути във всички мрежи и също толкова мегабайта за сърфиране на максимална скорост. “Това са планове за младото поколение – те може и да не говорят много, но са постоянно в интернет, пояснява Димитър. Специално за тях сме предвидили и допълнителен пакет с 3000 МB само за 4 лева на месец. Така за 20 лева можеш да сърфираш навсякъде и имаш достатъчно минути за разговори.”

[divider]Безкрайният интернет в Мтел Безкрай 2XL[/divider]

Когато питаме Димитър кой е планът, който той самият продава най-много, той посочва Мтел Безкрай 2XL. Пакетът включва неограничени разговори във всички мрежи и 8000 МB интернет на максимална скорост за 33,99 лева на месец. “Думата неограничено има невероятен ефект, казва Димитър. Когато клиентите я чуят, искат да имат тарифата. А и в плана има толкова много интернет – 8000 мегабайта на практика е почти невъзможно да изразходваш.” Димитър обаче пояснява, че той работи в мол, където клиентите са по-платежоспособни. За пример той казва, че по-възрастните клиенти идват при него, за да си купят “телефон с копчета”, но винаги си тръгват със смартфони. “После повечето се връщат да ни питат как да работят с тях, но след инструкции започват да ползват интернет. И са много доволни,” смее се Димитър.

Той добавя, че новите тарифни планове улесняват не само абонатите на Мтел, но и него. “Плановете са направени много прегледно, казва Димитър. Често дори не трябва да обяснявам, защото клиентите знаят какво искат. Кампанията за новото портфолио от тарифни планове върши чудесна работа, а човекът, който е измислил името безкрай, е гениален – веднага привлича вниманието на хората.”

Вниманието привлича и Мтел безкрай 3XL. Срещу месечна такса от 69,99 лева абонатите имат неограничени разговори към всички мобилни мрежи в страната, 15 000 МB мобилен интернет на максимална скорост, 1000 минути за международни разговори към Европейския съюз и 1000 роуминг минути в рамките на Еврозоната. “Таксата, според мен, е напълно приемлива за клиентите ни, които общуват много и пътуват в чужбина, казва Димитър Филипов. С 3XL те на практика имат всичко.”

Той държи да подчертае, че силата на мобилните тарифни планове Мтел безкрай се допълва от много конкурентните цени на пазара за апарати и възможностите за комбиниране с абонаментни планове за интернет и телевизия. “Услугите на Мтел са комплексни, завършва Димитър Филипов, и в магазините виждаме ежедневно как това се отразява на броя на нашите клиенти.”

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*