- Как да намалим разходите си с новите комбинирани оферти от Мтел и blizoo?
- Как да ползвам 4G?
- Откраднатият живот на столичани под прикритие
- Как да намалим сметката си за роуминг?
Още по темата
Всеки от нас би искал да намали разходите си неща като телевизия, домашен интернет, мобилни услуги и т.н. Но въпросът е как точно да го направим? Преди възможностите бяха да търсим предложения от различни компании за всяка услуга и да изберем тези, които покриват минималните ни изисквания и са най-евтини. Това обаче отнема много време и малко хора имат нерви да преглеждат всички оферти на пазара.
Ето че това вече не е нужно. Мтел и blizoo вече са заедно и от днес предлагат нови комбинирани оферти за ТВ, домашен интернет и мобилни услуги. Те са наречени Мтел Двоен и Троен пакет. С тях вече можете да намалите разходите като комбинирате всички тези услуги в едно и същевременно да си спестите главоболието с плащането на много сметки на различни доставчици. Освен това част от тях идват и с 50% отстъпка от месечната такса за първата година от абонамента, което ги прави направо неустоими.
Защо да избера новите комбинирани оферти на Мтел и blizoo?
Новите комбинирани оферти на Мтел са за вас, ако:
- искате да имате достъп до над 200 ТВ канала у дома на ниска цена;
- искате да имате надеждна интернет връзка у дома със скорост до 200 Mbps;
- искате да плащате сметките си на едно място и да имате достъп до качествена поддръжка 24/7;
- искате голямо количество безплатни минути за мобилни разговори към всички мрежи в страната и неограничен мобилен интернет (при избор на Мтел Троен пакет);
Какво точно предлагат Мтел Двоен или Троен пакет?
Можете да видите офертите в Мтел Двоен и Троен пакет в табличките по-долу или на нашия сайт.
Как да се възползвам от някоя от комбинираните оферти в Мтел Двоен или Троен пакет?
- най-лесният начин е през нашия онлайн магазин. Единствено трябва да се регистрирате;
- можете да посетите и някои от магазините на Мтел и blizoo, където нашите колеги ще ви помогнат да изберете най-добрата комбинирана оферта за вас. Актуална карта с местоположението на всичките магазини на Мтел и blizoo можете да намерите тук и тук;
- обадете се на нашия телефон за обслужване *88 и поръчайте избраната от вас оферта. Ще ви доставим необходимите документи безплатно на посочен от вас адрес;
Не забравяйте:
- всички оферти в Мтел Двоен пакет с отстъпка от 50% от месечната такса за първата година от двугодишен абонамент;
- Можете да добавите домашен телефон към всяка от офертите в Мтел Двоен пакет срещу допълнителна месечна такса от 3 лева на месец.
Надяваме се, че тези наши нови комбинирани оферти ще ви помогнат да спестите време и пари. Ако имате нужда от повече информация, за да вземете решение, не забравяйте, че можете по всяко време да посетите нашия сайт, да се обадите на *88 или да попитате в някои от магазините на Мтел и blizoo.
Румен Симов says:
Здравете…
Станах абонат на Мтел за интернет и телевизия в пакет. Като качество съм много доволен и от двете услуги, но останах неприятно изненадан че не мога да заплащам тази услуга чрез интернет банкиране. Реденето на опашка в офисите ме изнервя. Няма открита от мен нито една система за интернет банкиране която да извършва тази услуга, Има само за близу, но със стари номера на договори. Предполагам че вече не са останали такива абонати.
Моля за информация по този въпрос.
Ваня Божилова-Стоянова says:
Здравейте, за целта ви е необходим клиентски номер. Такъв може да ви бъде предоставен, като се свържете с наш сътрудник в онлайн чата на компанията: http://www.mtel.bg/pomosht-svarzhi-se-s-nas
Георги Тополаров says:
Бихте ли ми казали как да проверя фактурата си за комбинирана услуга стационарна телевизия и интернет.Договора ми е с Близу и след плащане и издаване на касова бележка днес ми бе казано да се регистрирам в страницата на м-тел за да видя фактурата.Направих регистрация,но непрекъснато се иска от мен да въведа телефонен номер,след валидацията на който така и не стигнах до фактурата ми( номера ми не е към м-тел).
Ваня Божилова-Стоянова says:
Здравейте,
Моля да ни предоставите ваш телефон за връзка, за да ви съдействаме. Моля да изпратите номера и да ни пишете с повече информация на customerservice@mobiltel.bg
Георги Герджиков says:
Новите пакети на Мтел са старите на Близуу, само че с мобилна, вместо фиксирана услуга при тройните. Лошото е, че те не предлагат на клиента нищо ново: същият капан – клиентът взима услуга, която е “достъпна” първоначално, а после вече не е. Освен това няма минимални грантирани параметри на услугите (да речем скорост на достъп до Интернерт), които при положение че не се покриват, да е възможно за Клиента да прекрати договора си, или най-малкото да се откаже от пакетната услуга, а да остави само тази част от услугите, които работят както се рекламира. Да не говорим, че договорът за клиентите на Близуу стана от 12, на 18 месечен, а след това вече 24… за да няма “откачане” после. Кому е нужно това обвързване, ако наистина услугата/пакетът е конкурентна/ен на пазара? Ако Клиентът е доволен, той ще ползва услугата винаги. Абсурдни са новите условия за ползване на домашен телефон, особено ако не е в пакет с висока цена… правя сравнението със съществувалите до втората седмица на месеца планове и на двата бранда.
Ваня Божилова-Стоянова says:
Здравейте! Бихте могъл да посочите какви са конкретните услуги, от които имате нужда, и можем да ви направим предложение от нашето портфолио, което е съобразено с конкретните ви потребности и би било най-полезно за вас. Нашите колеги от магазините ни или от останалите канали за обслужване на клиенти ще се радват да ви съдействат. Ето тук са посочени различните начини за връзка с компанията: http://www.mtel.bg/pomosht-svarzhi-se-s-nas.
Рая Кацарова says:
Ще продължи достъпа до безплатните аналогови канали, които могат да се гледат без декодер или ще ги спрете?
Александър Бонев says:
Здравейте,
Достъпът до безплатните аналогови канали ще се запази за клиентите използващи Blizoo технология. За повече информация можете да се обадите на колегите на *88 или 0700 43 700.