В началото на новата ера

Комбинираните пакети на Мтел и blizoo предлагат скорост без конкуренция и огромен избор от канали. Наш експерт разказва всички детайли на новото портфолио.

Едва няколко дни, след като Мтел и и blizoo представиха новото си фиксирано портфолио за частни клиенти, екипът на Mteller се среща с Анатоли Илиянов –супервайзорът на магазина в Сердика Център. Той е на 29 години, работи за компанията от 2010 г., като преди това също индиректно е свързан с нея – чрез кол центъра на Софика. Анатоли казва, че се чувства страхотно в Мобилтел. “Фирмата е добър работодател, не само защото предлага развитие на различни позиции,” смята той. Според Анатоли важна е и вътрешната конкуренция в компанията – “това постоянно съревнование кой да е на първо място, е много мотивиращо.”

 

мтел консултант В началото на новата ера А1 Блог

Анатоли Илиянов e в стихията си, когато се озове пред телевизор и вземе дистанционното управление. “Ето с едно кликване тук сам можеш да си добавяш екстра пакетите на Диема или HBO, ” обяснява той докато превключва през менютата. “Можеш да си подредиш каналите, както си поискаш. Можеш да отвориш YouTube, да избереш филм от дигиталната видеотека, дори да паузираш или запишеш предаване, което се излъчва в момента.”

Това дистанционно, според Анатоли, е и ключовият елемент, за да се убедят клиентите на Мтел и blizoo колко богати са предложенията в новите комбинирани пакети. Става въпрос за пет двойни пакета за интернет и телевизия и oще пет, които комбинират три услуги – телевизия, интернет и мобилна услуга.

Комплексността на предложенията в никакъв случай не прави работата на Анатоли лесна. Той казва, че да обясниш на нов клиент предимствата на пакетите, може да отнеме от 20 минути до цял час. “Трябва да представя услугите, да му дам дистанционното, за да поработи сам с него. Започне ли да се справя знам, че съм си свършил работата,” допълва Анатоли. Според него всяка една подобна голяма промяна за момент стряска клиентите, но обясниш ли “на прост език” всички детайли, става ясно, че новото портфолио няма конкурент на пазара.

Най-важният елемент в него, разбира се, е окрупняването на услугите, което улеснява живота на потребителите. Що се отнася до техническата част, Анатоли казва, че интернет скоростта, която вече достига до 200 Mbps, е без еквивалент. Двойните пакети се предлагат с промоционално намаление от 50% на месечната такса за първата година при подписване на нов двугодишен абонамент. Така потребителите, които нямат нужда от истински бърз интернет, могат да плащат 10 лв. на месец в продължение на година. В замяна получават достъп до над 60 канала, три от тях в HD качество, и скорост от 25 Mbps. Toзи пакет, наречен Смарт 25, е най-опростеният, а цената му, според Анатоли, е “несравнимо ниска”.

Промоционалното намаление от 50% на месечната такса за първата година при подписване на нов двугодишен абонамент важи и за останалите четири двойни пакета – Стандартен 50, Разширен 75, Разширен+ 100 и Премиум 200 (числата маркират скоростта на интернет в Mbps). Тяхната промоционална цена е съответно 12, 14, 19 и 25 лв.

“Последните три пакета предлагат и безплатно каналите на HBO,“ допълва Анатоли. Мтел Премиум 200 предлага към това и популярните канали от спортния пакет Diema Xtra, както и Cinemax, още над двеста канала, 62 от които с HD качество. “Срещу допълнителна такса от 3 лева на месец клиентите ще могат да добавят и план за домашен телефон към всеки един пакет,” допълва супервайзорът в магазина на Мтел в Сердика Център.

Новото фиксирано портфолио включва и 5 тройни пакета, които комбинират телевизия, интернет и мобилна услуга. Броят на каналите и скоростта за достъп до интернет в тях са идентични с двойните пакети. Към тях предложенията включват различни обеми от минути за мобилни разговори към всички мрежи в страната и мобилен интернет. Meсечните такси за тройните пакети са от 29,99 до 59,99 лв. “Клиентите ни могат да комбинират най-доброто от трите вида услуги на една непобедима цена,” обсяснява Анатоли Илиянов.

Най-важното според него обаче е, че предложенията постоянно се развиват. Например броят телевизионни канали, които могат да се архивират, нараства, също както и предложенията в дигиталната видеотека.

“Като цяло пакетите отговарят много добре на нуждите на клиентите ни, услугата е толкова добра, че всеки, който разбере за нея, рано или късно ще дойде при нас да я купи,” смята Анатоли. Според него обратната връзка от самите потребители е отлична. Рекламната кампания е помогнала, защото интересът към новото фиксирано портфолио постоянно се увеличава – при това проактивно от посетителите в магазина. Малко преди да се раздели с екипа на Mteller, Анатоли, все още с дистанционно в ръка, казва, че според него интеграцията на Мтел и blizoo ще продължава да дава още страхотни предложения на клиентите. “И за тях и за нас, това е преминаване в една нова ера.”

 

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*