Представяме ви Mtel Tech Crew. Това е новата ни видеопоредица, в която нашите специалисти ще ви дават полезни съвети, свързани с различни технически и потребителски въпроси. Можете да следите поредицата Mtel Tech Crew на нашия YouTube канал. Там ще можете да намерите и други интересни видеа свързани с технологиите и телекомуникациите.
- Apple поглежда към бъдещето си след iPhone
- В преследване на суперинтелекта
- Великден в А1, посветен на доброто
- Какъв ще е смартфонът на бъдещето
- Step Up с А1: от старши инженер до разработчик на софтуер
- Общността на технологичните иноватори се разраства
- Чатботовете могат да са полезни и някои вече го постигат
- Най-интересните смартфон премиери от тазгодишния Мобилен конгрес
- MWC 2023 заложи технологичните тенденции за близкото бъдеще
- StepUp с А1: от дирекция „Обслужване на клиенти“ до “Инфраструктура на мрежата и фиксирани услуги”
- Бъдещето на мобилния сектор – oт 5G до метавселената
- Зимни ски ваканции: как да влезете във форма за каране на ски и да избегнете нараняване
- Световният мобилен конгрес в Барселона се разраства отвъд мобилните си корени
- Какво да очакваме от MWC 2023
- StepUp с А1: стъпка по стъпка до „инженер по продажбите“
- Един ден с Бойко Браничев и Съние Пазвантова от „Радио мрежа за достъп“
Още по темата
Първата тема, с която стартираме в Mtel Tech Crew, е посветена на това какво трябва да направите, ако загубите своя телефон. На мнозина се е случвало да останат без телефон, защото са го изгубили или е бил откраднат. Много често в такива ситуации човек се затруднява да прецени какво е редно да се направи.
Ако някога загубите своя телефон, ето какво следва да направите:
Тони says:
Загубих своя телефон! Не знам как по-друг начин да се изразя – попадна във ваш сервиз преди 2 месеца и оттогава ни вест, ни кост. Абсолютно го чувствам като загубен. А още по-гадно е непукизма Ви. Потресена съм от безочието на служителите, които макат и любезни са абсолютно безполезни. Два месеца съм без телефон, който съм платила, а не мога да ползвам. А съм абсолютно изрядна в сметките си. Обидно ми е, гадно ми е, че срещу лоялността си получава кухи обяснения.
Ваня Божилова-Стоянова says:
Здравейте,
Моля да ни предоставите ваш телефон за връзка, за да ви съдействаме. Моля да изпратите номера и да ни пишете с повече информация на customerservice@mobiltel.bg