Ако винаги сте се чудели кой е най-удобният начин да проверявате и следите Мтел услугите си, отговорът се крие на един бутон разстояние. Новото ни приложение „Моят Мтел“ се инсталира на мобилния ви телефон и с него получавате мигновено информация за своето потребление, както и достъп до редица други услуги. Целта му е да ви спести време, когато искате да проверите сметката си, да активирате някоя услуга или да добавите екстра. С приложението може да намерите най-близкия магазин на Мтел, дава ви достъп до е-магазина ни и до Мтел Клуб. Но това далеч не е всичко. Има точно 10 причини, които ще ви накарат веднага да инсталирате приложението.
[divider]10 причини защо да използвате “Моят Мтел”[/divider]
1.Проверка на сметка, потребление и фактури
Приложението ви дава пълен контрол над вашите мобилни услуги. Може да проверявате сметката си във всеки един момент, а също така и минутите, мегабайтите и SMS-ите, които сте използвали. В случай че притежавате повече номера, можете да управлявате и тях през приложението. За целта трябва само да въведете клиентската си парола. Удобно, нали?
2.Лесна активация на услуги
„Моят Мтел“ ви позволява лесно да активирате услуги, както и да въвеждате или променяте номера от групата „Семейство и приятели“. Всичко става с няколко клика и няма нужда да се свързвате с оператор от кол центъра. Сред услугите, които може да активирате са гласова поща и видео разговори или по-специфични услуги като SOS кредит и ВИП номер, валидни за Прима клиенти.
3. Активирате допълнителни екстри
Свършили са ви мегабайтите или пък имате нужда от допълнителни минути? През „Моят Мтел“ удобно и сигурно добавяте всякакви видове екстри.
4.Намирате лесно магазините на Мтел около вас
Търсите удобен за вас магазин на Мтел? „Моят Мтел“ ще намери за вас бързо най-близкия магазин на Мтел, с адрес и телефон за връзка, като е необходимо само да напишете населено място или просто да увеличите картата. Само не забравяйте да включите GPS-a си.
5.Изтеглянето е безплатно
Само влизате в Apple Store или в Google Play и сваляте приложението. Лесна работа!
6.Няма нужда от регистрация
Писнало ли ви е от безкрайните регистрации? Ако ползвате интернет през мобилната мрежа на Мтел, „Моят Мтел“ няма да ви поиска регистрация и може директно да използвате приложението. Регистрация се изисква само, ако сте на Wi-Fi. Тогава ще трябва да въведете потребителското име и парола, с които сте регистрирани в mtel.bg, или да си направите нова регистрация.
7.Пести време
Само за няколко секунди може да проверите своята сметка или другите си услуги, без да ви се налага да посещавате магазин или да звъните на оператор. Нещо повече – с Mtel Widget може да направите бърза връзка и да следите потреблението си директно на екрана на телефона си, без дори да ви се налага да отваряте самото приложение.
8.Достъпно е за всички клиенти
Приложението може да се използва от всичките ни клиенти, без значение какъв вид мобилна услуга използват – предплатена или на договор.
Може да го използвате с Android и iOS смартфони с по-високи версии от 4.0 за Android и 7.0 за iOS. Оптимизирано е и за работа с таблети.
10.Има модерен дизайн
Всичко е подредено много удобно и няма да се чудите кое меню за какво е.
Трябват ли ви още причини, за да се възползвате от „Моят Мтел“? 🙂
Илка says:
От няколко месеца не мога да вляза в собствените си Сметки и фактури. Предлага ми се опция да си сменя номера. Аз обаче не желая. Работя си със стария. В Текущо потребление ми показва от месеци 0,17, а после се оказва че дължимата сума ми е например 17.70! Когато отида в Мтел център ми съобщават някакви данни, но аз бих искала да си следя потреблението сама. какво ще ми препоръчате?
Ваня Божилова-Стоянова says:
Бихте моглa да изтриете въведените номера в профила Ви от тук: https://www.mtel.bg/moyat-mtel-profil
После въведете отново само номера, за който желаете да правите проверки. След това трябва да изберете да получите верификационен код под формата на SMS и да го въведете в празното поле.
Kато имате въведен номер в акаунта, избирате Моят Мтел – Сметки и фактури – Фактури и плащане. За детайли на фактура избирате бутон „Детайли “ на самата фактура, скролвате и избирате между „Обобщена справка (А) и „Детайлна справка (B).
Daniela says:
nerazbrah za telefoni stavali ?Nokia222 google.play nedostapen izpisva
Ваня Божилова-Стоянова says:
Google Play е достъпен само за смартфони с операционна система Android.
Мартин says:
Приложението наистина е много удобно. Поздравления за положения труд!
Nikola Kostadinov says:
Как да проверя на коя дата ми излиза фактура и ми се занулява потреблението на итнернет ? на старата версия го имаше, а сега не го виждам.
Ваня Божилова-Стоянова says:
Здравейте,
Можете да видите тук https://www.mtel.bg/moyata-elektronna-faktura. Влизате в Моят Мтел, Сметки и фактури, Фактури и плащане, там са вашите Електронните фактури. Като скролнете надолу, ще види фактурите си, под номера на всяка фактура пише за кой период е и каква е крайната дата за плащане.