А добрите резултати се постигат с много доволни клиенти – това потвърждават и 14-те колеги от отдел “Корпоративни клиенти – Изток”, регион “София 1”, ръководен от регионалния мениджър Васил Мишев. Работата им е да познават и предлагат цялото портфолио на компанията и да помагат на настоящите и потенциалните ни клиенти да ползват по най-добрия начин най-подходящите телеком продукти и услуги за техния бизнес.
[divider]ежедневието[/divider]Всяка делнична сутрин на екипа на Васил Мишев започва с оперативка. В 8:30 всички колеги отделят половин час, в който заедно изговарят най-важното от изминалия и предстоящия ден. Обсъждат кой в каква посока работи, имат ли нужда от помощ и планират работата си. Традицията им е да пият кафе едва след тази първа среща, когато пред тях са следващите 8-9 часа, в които ще са на телефона, в движение, в срещи, ще четат и отговарят на мейли и решават работни казуси.
Екипът им обслужва предимно клиенти с малък и среден бизнес, които имат нужда от сравнително малък брой телекомуникационни услуги – някои от клиентите им ползват дори само една услуга. Максимумът на карти за мобилни услуги например за клиент от този сегмент достига 200.
Всеки мениджър “Корпоративни клиенти” работи активно с около 200 – 250 фирми и е на тяхно разположение ежедневно. Мениджърите са връзката на клиентите с Мтел, като задачата им е не само да им помагат с управлението на ползваните услуги, но и да ги държат в течение с тенденции и новите предложения на компанията. Накратко, да им помагат да се възползват максимално и по най-добрия начин от телеком услугите, за да управляват и развиват бизнеса си.
Еднакво важно за екипа е както да отделя внимание на съществуващите клиенти, така и да привлича нови. „Най-голямото предизвикателство в нашата работа е да накараме всеки клиент да се чувства ценен. Няма значение колко плаща, важното е да остане доволен от услугите ни и от отношението и вниманието, когато има нужда от нас.“ – казва Васил Мишев.
Кариерата на Васил в компанията започва през 2008 в Контактен център. Оттогава до днес той не се е задържал повече от 2 години на една и съща позиция. От горещата линия, заради високите оценки в представянето си, поема бизнес клиентите, след това става личен консултант. През декември 2013, както той сам казва, „рискува“ и скача в дълбоките води на акаунт мениджърите. „Винаги ме е водел спортният ми хъс, желанието за видим и категоричен резултат. Учил съм се и продължавам да го правя всеки ден. Има колеги в компанията, които познавам отдавна и съм взел много от тях.“
„Стъпките в кариерата си правя така, че да съм сигурен, че ще се справя с новите отговорности“. А те не закъсняват… Когато 40(!) поредни месеца си без пропусната цел, логично е талантът ти да бъде разпознат и нови възможности да се отворят пред теб.
Васил е безупречен в стила и излъчването си, харизматичен, уверен и спокоен. Със самочувствието на ръководител, който познава работата и хората си, говори премерено и без излишен патос. „Работя с някои от колегите отдавна, с други от съвсем скоро, но реално ги ръководя от април тази година“ – разказва той. Намира време за всички – за да познава хората си, да говори с тях, да ги учи, слуша и чува. „Знаят, че съм зад тях и могат да разчитат на мен. Същото важи и за мен – винаги мога да разчитам на подкрепата на моя пряк ръководител – Мирослав Петков, старши мениджър „Продажби“. Това ми дава и увереност, че ще бъда успешен във всяко ново начинание.“
Освен че е доминиращо, дамското присъствие в екипа на Васил е радост за окото. Той обаче предпочита колегите му да бъдат оценявани по насладата, която показват изпълнените таргети в ексела, а не по външния си вид. Всички колеги, заедно и поотделно, следват фокуса и целите на компанията. „Прогресът в представянето на регион “София 1” се дължи както на усърдната работа на всеки колега от екипа, която стриктно следя, така и на подкрепата и разбирането, което имам от мениджмънта. Да, чудесно е, че има ярки индивидуалности, но по-важно за мен е екипът да е на ниво, да постига заедно целите си. Нищо не може да се случи, ако не работим като едно цяло.“
За да управляваш хора трябват талант, търпение и известна доза опит като психолог. Но това прави и работата по-интересна. А Васил знае как да пали искрата у колегите си. „С блага дума и личен пример можеш да свършиш много по-добра работа, отколкото ако само размахваш пръст.“
Колегите описват екипа си като сплотен, шарен, целеустремен и амбициозен. Когато говорят за работното си ежедневие, казват, че няма два дни, които да си приличат. Най-често думите, с които описват работните си дни са предизвикателство и динамика.
„Макар шегите между нас никога да не спират, за съжаление рядко ни се отдава възможност да прекараме време извън офиса и да се забавляваме. Ние работим заедно и в крайна сметка всеки от нас има нужда и да се отърси от работното темпо и да се презареди.“ – казва Васил.
[divider]екипът[/divider]9 дами
5 господа
70,5 години общ трудов стаж в компанията
Снимките от импровизирания тимбилдинг на отдел “Корпоративни клиенти – Изток”, регион “София 1”, са осъществени от Радич Банев и с любезното съдействие на ресторант The View в София.