Дигиталните услуги, които променят съвременния бизнес

Какво му трябваше на един бизнес преди 20 години? Добро управление, работливи служители и находчив счетоводител. Днес бизнес средата е значително по-динамична и по-мащабна, а „облак” отдавна не означава само видима маса от водни пари в атмосферата.

Да се похвалим

Мтел е в крак с промените, които настъпват в дигиталния свят. Започнахме от телефония, sms-и и устройства, преминавайки през фиксирани услуги като телевизия и интернет, развиване на собствено ТВ съдържание. От три години насам предоставяме на бизнес клиентите си и IT услуги, като Microsoft Office 365 и сега предприемаме поредната стъпка към предлагането на цялостни технологични решения – собствена онлайн платформа за дигитални услуги.

услуги Дигиталните услуги, които променят съвременния бизнес А1 Блог

За първи път в България един изцяло автоматизиран портал ще позволява на клиентите да заявят, платят, активират и управляват изключително богато портфолио от облачни решения на едно място в интернет пространството. Порталът е локализиран на български език, а продуктите, предлагани в него, са насочени към нашите бизнес клиенти. Те ще могат да заплащат закупените от тях услуги, както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.

На платформата бизнес клиентите ни ще открият над 20 „облачни” услуги, разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. От софтуер за проследяване на продажбите и постигане на по-висока ефективност, през интелигентни системи за организиране на контакти и задачи, оптимизиране на работата в екип и проследяване на сделки, до IT услуги като Microsoft Office 365 и услуги за сигурност на e-mail, Wi-Fi мрежи и web сайтове – това накратко са решенията, които предлагаме.

Топ 3

услуги Дигиталните услуги, които променят съвременния бизнес А1 Блог

С Office 365 всички документи и бизнес приложения са достъпни отвсякъде. Продуктът улеснява администрирането, като спестява нуждата от инвестиция и поддръжка на IT инфраструктура и се предлага с денонощна техническа поддръжка.

Zoho CRM ще бъде в помощ на всички, които искат да подобрят работата си с клиенти, като оптимизират продажбите и следят своята продуктивност в реално време, включително и през мобилно приложение. Софтуерът ще може да се закупи в три разновидности – Standard, Professional и Enterprise. Най-препоръчвана е последната опция, която предлага CRM за организации на много нива и освен стандартните решения включва допълнителни екстри като управление на територията, Zia – изкуствен интелект и персонализирани бутони.

Сигурността на съдържанието е приоритет за всеки бизнес. IKARUS wifi.security предоставя професионална сигурност и интересни опции за конфигурация на Wi-Fi мрежата. Услугата разполага с филтри за прикачени файлове и вируси, които спират инфектираните файлове преди да достигнат до Wi-Fi мрежата. Добра новина за клиентите е и възможността за динамична промяна в броя на лицензиите.

Заповядайте на www.a1.digital, за да се запознаете с портфолиото от дигитални услуги за Вашия бизнес!

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*