През 2018 г. Мтел ще предприеме стъпки към следващата голяма промяна в своето развитие. След като през 2014 година América Móvil – четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света по брой клиенти, придоби А1 Тelekom Austria Group, част от която е и Мтел, беше въпрос на време да се стартира уеднаквяване на брандовете, които са част от Групата. Ребрандирането ще ни направи част от единна и силна корпоративна идентичност. Нашите клиенти пък ще имат бърз достъп до последните иновации в сектора.
Тази стъпка не е нещо еднократно, а цялостен процес по промяна на компанията. Няма само да сменим името и логото си, но и ще предложим един изцяло нов стандарт на обслужване, базиран на опита на нашите международни партньори.
Новият бранд
Да си част от голямо семейство ти помага да бъдеш по-решителен и смел, да правиш по-големи крачки в реализиране на идеите си, да мислиш няколко хода пред останалите, да знаеш, че има на кого да разчиташ и че може да се разчита на теб.
Горните редове описват накратко защо надписът Member of A1 Group отскоро присъства в нашето лого. През миналата година успяхме в пълна степен да се възползваме от привилегията да бъдем част от A1 Group – разширихме още повече своето портфолио, за да предложим нови и по-добри услуги за вас. И за да не бъдем голословни, ще ви припомним някои от тях:
Спорт, дигитализация, по-бърза мрежа
Стартирахме два собствени спортни канала – Mtel Sport 1 и Mtel Sport 2. Те доставиха не просто спортно съдържание на нашите клиенти, а предложиха хиляди часове неподправена емоция – за зрителите, а и за самите нас. Станахме свидетели на най-силния сезон в кариерата на Григор Димитров, който спечели първата си ATP Masters 1000 титла и триумфира във финалите на ATP в Лондон. Излъчихме за първи път в български ефир срещите от най-голямата верига за свободни боеве UFC, а феновете на бойните спортове видяха ексклузивно битката на века между Флойд Мейуедър и Конър Макгрегър.
Пуснахме собствена онлайн платформа за дигитални услуги в стремежа си да допринесем за дигитализацията на българския бизнес. Благодарение на нея предлагаме над 20 „облачни” услуги, разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност.
Специално за началото на зимния сезон в България внедрихме и 4.5G мрежа в зимните курорти, която осигурява скорост на връзката до 150 Mbps – увеличение с 30% спрямо досега. Технологията, която позволи това, се нарича „Обединяване на честоти” (Carrier Aggregation) и генерира многократно по-бърз интернет в зависимост от използвания честотен спектър. Планираме да внедрим „Обединяване на честоти” и в цялата страна до есента на 2018 г.
Нашето семейство
Към момента компанията оперира в седем държави: Австрия (А1), България (Мтел), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile), Македония (one.Vip). Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията.
Групата е със седалище във Виена и дава достъп до глобални решения на своите клиенти. A1 Group е европейската част на притежаваната от Карлос Слим América Móvil. Компанията предлага богато портфолио от телеком услуги, като обслужва близо 280 милиона абонати на мобилни услуги, 33,1 милиона клиенти на фиксирани услуги и 49,6 милиона клиенти на други услуги.