2018-а ще е годината на големи промени за Мтел. Промени, които ще ни доближат до корпоративната идентичност на A1 Group, към която принадлежим. Ребрандирането ще обедини в пълна степен компаниите от нашето семейство, което се разпростира в седем държави в Европа. Нашите клиенти пък ще имат достъп до последните иновации в сектора.
Новата визия няма да е единственото, което ще предложим. Тя ще дойде успоредно с цялостната промяна на компанията. Ще наложим нов стандарт на обслужване, който обединява опита и познанията на цялата ни телеком група.
Новият бранд
Да си част от голямо семейство ти помага да бъдеш по-решителен и смел, да правиш по-големи крачки в реализиране на идеите си, да мислиш няколко хода пред останалите, да знаеш, че има на кого да разчиташ и че може да се разчита на теб.
През миналата година успяхме в пълна степен да се възползваме от привилегията да бъдем част от А1 Group – разширихме още повече своето портфолио, за да предложим нови и по-добри услуги за вас. Стартирахме собствени спортни канали, пуснахме онлайн платформа за дигитални услуги с над 20 „облачни” решения и започнахме да внедряваме 4.5G мрежа, която ще обхване цялата страна до края на лятото.
Какво ново през 2018-а
През тази година продължаваме да следваме стратегията си да бъдем телекомуникационен лидер в България.
Първи у нас показахме възможностите на бъдещата 5G технология. Реализирахме високоскоростен тест на 5G, VR демонстрация и балансиращи индустриални роботи – тестове, които са в основата на развитието на автономните автомобили, свързаната мобилност, дигиталната медицина и интелигентната индустрия.
Променихме сигнала „свободно” в своята мрежа. Той е с по-съвременно и модерно звучене и следва желанието на Мтел да се отличи на пазара на телекомуникационни услуги със собствен сигнал, който е лесно разпознаваем за клиентите.
Въведохме първото на българския телеком пазар цялостно и достъпно решение за управление на дома. Мтел Smart Home помага на хората да управляват всички устройства и уреди в дома си спрямо своите нужди и да му осигурят още по-добра защита. Това е първата глобална А1 услуга, която Мтел стартира у нас.
Представихме за пръв път в България умни решения за градска среда с помощта на Narrowband IoT (NB-IoT) технология. Демонстрирахме възможности за контрол на въздуха, управление на отпадъци, интелигентно осветление и умно паркиране. Новите решения ще спестят много разходи на българските общини, като в същото време ще предложат по-добри условия на живот на техните жители.
Телекомът представи за пръв път у нас умни решения за градска среда с помощта на Narrowband IoT (NB-IoT) технология.
Нашето семейство
Към момента компанията оперира в седем държави: Австрия (А1), България (Мтел), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile), Македония (one.Vip). Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията.
Групата е със седалище във Виена и дава достъп до глобални решения на своите клиенти. A1 Group е европейската част на притежаваната от Карлос Слим América Móvil. Компанията разполага с 362 милиона линии за достъп, които включват 279 милиона мобилни клиенти и 82,8 милиона фиксирани абонаменти на интернет и телевизия.