Това, за което загатнахме, е вече факт – Мтел става А1. След 23 години на пазара, над 4 милиарда лева инвестиции и над 4,5 милиона настоящи клиенти на мобилни и фиксирани услуги, дойде ред да предприемем най-голямата промяна в своята история.
Новото юридическо име на телекома е „А1 България” ЕАД. Всички условия по договорите с клиентите на компанията ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Няма да има никакви промени и по отношение на телефонните номера и SIM картите в мрежата на телекома.
Тук не говорим единствено за визуално ребрандиране. Новото име е само част от цялостния процес по промяна. Основната идея е да се вслушваме все повече в мнението на вас клиентите, за да отговорим на вашите очаквания и да направим живота ви в дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Промяната ще ни позволи да гарантираме по-високо качество на своята мрежа, да направим технологиите по-достъпни и лесни и да осигурим лоялно отношение и удобство.
Комплименти и иновативни продукти и услуги
Ребрандирането е съпътствано с редица комплименти и придобивки за клиентите:
- Всеки абонат на мобилна услуга, който свали или просто стартира приложението ни Моят А1, ще получи подарък от 10 000 MB мобилен трафик в рамките на един месец.
- Клиентите ни ще могат да правят безплатен тест от един месец на всички нови услуги на телекома преди да решат дали ще се възползват от тях до края месец юни.
- Предоставяме възможност на всички свои клиенти да дават обратна връзка за състоянието на мрежата чрез приложението Моят А1 или на А1.bg. Освен че ще вземем под внимание всяко изпратено мнение, за да подобрим услугите си, ще подаряваме и 500 MB на хората, които подадат сигнал в Моят А1.
- Всички клиенти на телевизионна услуга от A1 ще получат безплатен достъп до над 210 канала през уикендите на месец юни.
- Специално за ребрандирането пускаме промо оферти за фиксираните си услуги, които предлагат допълнително ТВ съдържание на специални цени.
- Предлагаме и 50% отстъпка на избрани устройства в магазинната ни мрежа и в електронния магазин на А1.bg до 31 май.
Обещания към клиентите
А1 е вече нещо много повече от мобилен оператор – компанията разполага с пълно портфолио с телеком услуги, софтуерни решения, cloud и IoT услуги и собствено съдържание. Затова и новият бранд обхваща всички тези аспекти и символизира стремежа на телекома да е първи, да е на ръба на иновациите и винаги да предлага първокласни решения на своите клиенти. За тази цел А1 поема три основни обещания:
- А1 гарантира качество на своята мрежа. Ангажиментът на компанията е да осигури непрекъсната работа и високо качество на предлаганите услуги за населената територия на страната, в 99,9% от времето през годината. Заради своята увереност в качеството на мрежата, А1 дава възможност за обратна връзка и бонус на всички клиенти, чрез Моят А1. Телекомът обещава и че ще инвестира в постоянното развитие на своята мрежа.
- А1 гарантира да направи технологиите достъпни, лесни и полезни за своите клиенти. Компанията ще постигне това, като предостави качествени и технологични продукти и услуги в най-кратки срокове, обещава бързо и удобно плащане на сметките и управление на услугите чрез приложението Моят А1 и bg. При стандартна техническа повреда А1 гарантира възстановяване работата на услугите в рамките на 6 часа и инсталация на услуги до 3 работни дни.
- А1 ще осигури лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите. Телекомът обещава, че всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефоните за обслужване *88/ 088 123 в рамките на 60 секунди. Форматът на фактурите ще бъде още по-ясен и удобен за следене от клиентите. Те ще получават и регулярна информация за своите услуги чрез кратки съобщения. За удобство на клиентите А1 ще осигури заместващо устройство при сервиз на телефон.
Опитът през годините ни показва, че успехът на всяка промяна, на всеки нов продукт и на всяка една иновация, се измерва най-точно от оценката на клиентите. Надяваме се, че всичко, което ще направим за вас по случай нашата промяна, ще ви направи по-щастливи, по-спокойни и ще ви помогне да бъдете винаги на „ти“ с технологиите.