5 неща, които можете да свършите от вкъщи (с А1)

Пандемия е. Световната здравна организация го обяви официално на 11 март. Разбира се, нито е първата в историята, нито ще бъде последната. Паниката винаги е лош съветник, затова ще започнем така: Няма нужда от презапасяване с храни и тоалетна хартия. Нито пък с лекарства, освен ако не са изрично предписани.

И все пак – рисковете са реални и е добре да завишим личната хигиена и да избягваме от събирания с много хора. За А1 превенцията също е много важна. Затова е важно да се избягват всякакви излизания, които не са от първа необходимост.  Стоенето вкъщи за продължително време носи предизвикателства само по себе си. Затова от А1 направихме жест към клиентите ни на ТВ услуга, предоставяйки им безплатно над 200* ТВ канала. От 18 март пък, абонатите на мобилна услуга ще получат 10 000 МВ бонус, с който да браузват в мрежата, без да напускат комфорта на своя дом.

A1 има милиони клиенти и хиляди служители, много от които се срещат на живо в мрежата ни от магазини. В период на извънредно положение e добре за всички ни, ако направим срещите си в следващите дни изцяло онлайн. Има как. Ето 5 неща, които може да свършите, без да напускате дома си.

1. Да платите сметките си

Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Приложението ни се предлага както за Android, така и за iOS устройства.

С негова помощ имате възможност да запазите и данните за банковата си карта, с което да се възползват от услугата за автоматично таксуване. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план.

С приложението можете също така да следите месечното си потребление, да добавяте допълните пакети, да проверите фактура си и дори да се възползвате от персоналната си оферта. Ако все още го нямате – сега е моментът да го изтеглите.

2. Да купите ново устройство

Планирате ли покупка на ново устройство? Или пък преподписване на договор и прехвърляне на услуга към А1? Е, трябва да знаете, че всичко това е възможно, без да напускате дома си – с помощта на онлайн магазина на А1. На уеб-страницата ще откриете и каталог с всички устройства, които се предлагат в момента от А1.

В това число влизат както смартфони, така и лаптопи, смарт часовници, таблети, телевизори, джаджи и аксесоари. Предлагат се възможности за плащане на цялата сума, както и за покупки на лизинг. Ако пък решите да преподпишете договора си, то документите ще ви бъдат доставени по куриер, при това напълно безплатно. Впрочем – доставката на всички поръчки от онлайн магазина е напълно безплатна.

3. Да говорите с наш консултант

Колкото и лесни да са нещата в дигиталния свят, понякога нищо не може да замени личния, човешки контакт. Е, ще се радвате да научите, че с А1 е възможно да говорите с наш консултант, посредством видео обаждане. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, нашите колеги са на линия, за да съдействат.

Важно е да се поясни, че видеовръзката е еднопосочна. Тоест – вие ще виждате търговските консултанти, но те вас не. Така че не е нужно да подреждате у вас преди да се обадите. По време на разговора нашият колега ще обслужва единствено вас и ще можете заедно да откриете най-доброто решение.

4. Да потърсите помощ за технически проблем

С търговските консултанти – добре. Но знаете ли, че може да се обърнете за съдействие и към нас и със запитване за технически проблем. Екип от квалифицирани специалисти е на линия, за да съдейства при проблеми с интернет, телевизия или Net Box услуга. Как работи всичко това ли?

Както и при връзката с консултант, се стартира видео обаждане. То отново е еднопосочно, но този път вие няма да виждате нашите колеги, а те ще виждат това, към което насочите основната камера на смартфона си. Услугата А1 Видео помощник е отлична възможност за бързо разрешаване на технически проблеми. Колегите ни ще проверят дали всичко е свързано правилно. Могат да посочват и със стрелки на екрана към конкретни неща.

5. Да посетите портала ни за самообслужване

Подробна информация за продуктите и услугите на А1 може да бъде открита и в специализирания портал за самообслужване help.a1.bg. В него могат ще намерите най-често задаваните въпроси във връзка с услугите интернет, телевизия, домашен телефон и други.

Порталът за помощ е добре структуриран, в редица категории, според типа услуга, за която търсите информация. Освен подробни обяснения, в портала има и голям брой изображения и инфографики, които разясняват различните проблеми, с които може да се сблъскате.

С други думи – практически всички услуги, които се предлагат от А1, могат да се открият и онлайн. Част от магазините ни продължават работа, макар и с променено работно време. За да остане това така, трябва всички да положим усилия и да ограничим разпространението на опасните вируси.

* – За клиентите на сателитна ТВ услуга каналите са над 120 поради технологични причини. Клиентите на аналогова ТВ, Xplore TV GO и бизнес ТВ не се включват в обхвата на кампанията.

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*