Дигитализация на продажбите – задължително условие за съвременния бизнес

Все по-често в разговори се среща фразата „Вече всичко може да се намери/купи онлайн“. Факт! Процесите по дигитализация, с които 20-те години на 21-и век най-вероятно ще останат в историята, обхващат все повече потребители. Разразилата се пандемия от COVID-19 допълнително допринесе за ускоряването на тази тенденция, тъй като онлайн пазаруването освен удобно е и по-безопасно в много отношения.

Затова компаниите, които все още не предлагат продуктите си в интернет, рискуват да изгубят скорост в надпреварата със своите конкуренти. Спешните мерки, които много от тях обмислят, са как най-бързо и лесно да се сдобият с електронен магазин. За бизнесите, които не разполагат с вътрешен технологичен отдел, най-разумно би било да потърсят решение като услугата А1 Smart e-shop, което дава възможност на всяка компания да продава онлайн. Новата услуга на технологичната компания А1 помага на бизнес клиентите бързо и лесно да стартират свой професионално изграден онлайн магазин с модерен дизайн, базиран на доказана платформа.

Не мога да чакам 3 месеца да ми програмират магазин

Създаването на т.нар. custom електронни магазини обичайно изисква сложен и дълъг процес по планиране и програмиране. Това неминуемо води до значителни предварителни инвестиции и необходимост от специализиран персонал, което често възпира някои от компаниите да се възползват от нововъведения като електронната търговия. Затова А1 създаде тази услуга, с която да подкрепи клиентите по пътя към дигитализацията на бизнеса им с изграждането на онлайн магазин в кратки срокове.

Да оптимизираме разходите

С А1 Smart e-shop не се налага компаниите да правят първоначална инвестиция в изграждането на свой онлайн магазин, а могат да го използват на абонаментен принцип. Освен това, с въвеждането на електронна търговия, фирмите често реализират значителни икономии от разходите за наем и поддръжка на търговски площи. Друго предимство на услугата е, че с автоматизиране на продажбените процеси, намалява необходимостта компаниите да набират и обучават служители за търговските обекти, с което спестяват и от разходите за персонал.

дигитализация Дигитализация на продажбите – задължително условие за съвременния бизнес А1 Блог

Кой ще управлява онлайн магазина?

Търсенето и обучаването на специализиран персонал е друга от „спирачките“ пред бизнеса да предлага продукти онлайн. С услугата от телекома мениджърите могат да са спокойни, че инсталирането и настройката на платформата се извършват от екип на А1, а след това представител на клиента получава необходимото обучение, за да работи с него. Платформата е максимално улеснена, така че мениджърите или служителите могат сами да управляват магазина, като добавят и премахват продукти и категории, обработват поръчки и ги изпращат до потребителите.

Наистина 24/7

Чрез възможността да предлагат своите продукти онлайн с професионално изработен онлайн магазин, бизнес клиентите на А1 могат да получават поръчки по всяко време на денонощието и да достигат до по-голям брой потребители в цялата страна. В същото време има предвидени уведомления при постъпила заявка, което улеснява обработването на всички поръчки. Допълнителни предимства на решението са възможността за интеграция с куриерски фирми за лесно създаване на товарителници и изпращане на поръчките, както и адаптивната версия за мобилни устройства.

Потребителското изживяване – ключ към успеха

Когато служителите добавят продукти, те се визуализират веднага и са достъпни за закупуване онлайн. За успешните онлайн продажби, разбира се, освен качествените продукти, е нужно да се мисли и за това как потребителите достигат до тях. И колкото е по-лесно и удобно за тях, толкова по-добре. Затова екипът на А1 предлага дизайни, които да са удобни за потребителите – с опции за търсене и филтриране на продукти и възможност за поръчка само с няколко клика.

Дигиталната трансформация на бизнеса вече не е само фраза, присъща за световните бизнес и технологични конференции. Тя е навсякъде около нас – както за отделните хора, така и за компаниите, и скоро няма да е признак на напредничавост, а задължително условие за справяне във времената след COVID-19.

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*