Бизнес профили в социалните мрежи – да се доверим на професионалистите!

Присъствието ни в социалните мрежи е почти постоянно. Със сигурност ще ви е трудно да издържите на експеримента колко пъти на ден посягате към телефона си, за да влезете във Facebook или Instagram профила си. По данни на Facebook 3 млрд. души по целия свят споделят ежедневно над 100 милиарда съобщения, а над 160 милиона бизнеси използват приложенията, за да се свързват с клиентите си.

Но потребителите в социалните мрежи вече не просто общуват с приятели. Социалните канали се превърнаха в пространство, в което се обменя огромно количество информация. Това осигурява удобство на потребителите в едно онлайн пространство да потърсят информация за няколко различни неща, без да се налага да излизат и влизат в други сайтове и платформи. Така, за разлика от преди време, когато влизахме в социалните мрежи, за да разберем как си прекарва най-добрият ни приятел на морето, сега в социалните мрежи следим актуалните новини от страната и света, търсим нови козметични и модни продукти, идеи за вечеря и още много.

В България по данни на НСИ през 2019 г. близо 70% от българите между 16 и 74 годишна възраст използват интернет ежедневно, 52,9% са активни потребители на социални мрежи, а 37,9% се информират онлайн за продукти и услуги.

Бизнесът също има място в социалните мрежи

С всички инструменти, които предлагат платформите за социализация, те се превърнаха в добра възможност за всеки бизнес, който желае да представи и рекламира своята дейност. Днес социалните мрежи са сред най-силните маркетингови инструменти за създаване на солидна общност от последователи и предлагане на съдържание, което, освен всичко, буди приятно преживяване.

Професионално създадените и поддържани профили в социалните мрежи носят множество ползи и добавена стойност – актуално представяне на бизнеса чрез интересно съдържание за целевите аудитории, конкурентно присъствие на пазара, генериране на трафик към интернет страницата на компанията и най-важното – повишаване на продажбите.

Адекватното онлайн присъствие на фирмите има и друго нарастващо значение, а именно да си осигурят бърза и лесна връзка с потребителите. Социалните мрежи са чудесен канал за събиране на обратна връзка. Тъкмо възможността за осъществяване на бърза връзка с търговеца (за запитване, предаване на положителни впечатления за продукт или оплаквания) мотивира потребителите да изберат социалната мрежа за връзка пред телефонно обаждане или запитване по имейл.

Ако искате бизнесът ви да се възползва от тези възможности, то сред потоците от информация и силна конкуренция задачата може да се окаже трудна.

мрежи Бизнес профили в социалните мрежи – да се доверим на професионалистите! А1 Блог

А1 Smart Social media – предложението на А1 за атрактивно присъствие в мрежите

Новата услуга на А1 – А1 Smart Social media е в подкрепа на маркетинговите усилия на бизнесите и отговор на изискванията на потребителите за създаване на атрактивно и ангажиращо съдържание в социалните мрежи Facebook и Instagram. Тя е насочена към бизнес клиентите на компанията, които желаят да подобрят и затвърдят своите позиции и в социалните мрежи.

А1 Smart Social media е услуга за професионално изготвяне и публикуване на съдържание във Facebook и Instagram, като по този начин бизнес клиентите получават именно това – профили, с които да подобрят онлайн присъствието си, да привлекат повече последователи и потенциални потребители и в крайна сметка да повишат разпознаваемостта на бранда.

На разположение са два пакета с месечен абонамент – А1 Smart Social media и А1 Smart Social media Lite. Те включват създаване на бизнес профили в двете социални мрежи с подходящи профилни снимки. Според избрания от клиента вариант и предварително уточнена концепция, абонаментът включва по 4 или 8 поста месечно с креативен текст и дизайн. За хаштаговете също не се притеснявайте – включени са. Пакетът А1 Smart Social media предлага още и 4 „story“ поста на месец в предпочитаната от клиента социална мрежа.

За постовете се използват висококачествени снимки с платени авторски права във формат, който да отговаря на изискванията на социалните мрежи и различните видове устройства и дисплеи.

Клиентите на А1, които държат да са в крак с технологиите, вече познават и услугата А1 Smart View за създаване на виртуална разходка на физическите обекти. За тях А1 предлага и изграждане и поддръжка на профила им в Google My Business. С този Google инструмент, намирането на местоположението им ще става още по-лесно.

А как точно да разберем, че услугата работи? Едно от основните предимства на А1 Smart Social media е, че клиентите получават анализ за ефективността на всеки 3 месеца. Тази важна информация им помага да преценят дали е необходимо да адаптират стратегията с цел постигане на по-добри резултати и ефективност.

Защо да се доверите на професионален екип?

Вероятно мислите, че създаването и управлението на профил в социалните мрежи е лесна работа – качваш снимка, добавяш текст, може таг или емотикон и това е. За личен профил може би е достатъчно, но не и за корпоративен.

За да се управлява успешно един бизнес профил, който да достигне поставените цели, съществуват някои специфики, за които е необходимо да потърсим специалисти. Те знаят, че присъствието и представянето в социалните мрежи трябва да бъде съобразено и адаптирано със спецификите на самата платформа, както и с потребителите й. Знаят и как да поднесат едно и също съдържание в различните канали или други тънкости, за които бизнесът може да си спести тревогите.

С А1 Smart Social media отпада необходимостта компанията да разполага или да инвестира в специално обучени кадри за работа с дигитални бизнес канали.

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*