Вече ви разказахме за програмата „Твоята оценка“, в която търсим обратна връзка от своите клиенти и правим конструктивни промени за подобряване на услугите и обслужването.
Представяме ви 12 наши колеги, които всеки ден работят с клиенти и са лицата на кампанията „Твоята оценка“, която може да следите в страниците на А1 във Facebook и Twitter. Попитахме ги какво ги вдъхновява и предизвиква при работата с хора, кои са качествата за отлична оценка и защо е важно да има такава обратна връзка от клиентите. Вижте какво ни споделиха те.
Работата ми изисква постоянно да уча нови неща, както и да се вслушвам в нуждите на клиентите.
Полина Георгиева, мениджър на A1 магазин, гр. Русе
Полина е едно от първите лица на кампанията ни в социалните мрежи „Твоята оценка“. Тя харизматична, дисциплинирана, уверена. За себе си казва, че е „търговец по душа“. Част е от телекомуникационния бранш вече 15 години, a в нашата компания е от 4 години. За нищо на света не би сменила професионалната област, защото това е мястото, на което се чувства най-добре. Нейна ежедневна цел е да повишава уменията си чрез отлично свършена работа. Вярва, че добрият консултант не трябва да позволява личното му настроение да се отразява на работата и особено върху обслужването на клиентите. Поля е майка на 3 деца, с които много се гордее и с които никога не ѝ е скучно.
Обратната връзка ми помага да бъда още по-добър.
Младен Атанасов, старши специалист „Обслужване на клиенти на фиксирани услуги“, гр. София
Младен се вдъхновява от работата с клиенти на А1 вече 3 години. Мотивират го екипът и прекият му ръководител. За развитието му като специалист спомагат и добрите резултати, както и обратната връзка от абонатите на компанията. Никога няма да забрави първата положителна и емоционална обратна връзка, която получил от клиент на фиксирана услуга. За него подобна оценка действа конструктивно и помага за изграждането на професионална увереност.
Хобито на Младен е музиката, а в свободното си време обича да диджейства и дори е организирал електронни музикални събития.
Обратната връзка на клиентите ме прави по-добра в работата.
Анна Николова, супервайзор в А1 магазин, гр. Пловдив
Анна е лидер в продажбите вече три години подред, а от 6 години е част от компанията. Държи да е пряма, честна и обективна и това са качества, които ѝ помагат в работата. Възпитана е да се поставя на мястото на другите и така разбира отлично нуждите им. Старае се да ангажира своите клиенти и да ги спечели с усмивка и добро отношение. И тъй като знаем, че животът в магазините ни е пълен с интересни истории, помолихме Ани да разкаже своя любима. Историята ѝ звучеше като приказка, в която един дядо се скарал със съпругата си за това, че подписал при Ани договор за прехвърляне на домашния телефон. Човекът дошъл разстроен в магазина и я помолил да отмени договора. Донесъл със себе си дръвче лимон за здраве и за извинение. Ани изпълнила молбата му, а дядото не само останал верен клиент на компанията, но и скоро довел свой приятел.
Ани споделя, че извън работата най-важно за нея е семейството и в него тя има ролята на обединител. Обича да оползотворява свободното си време сред природата.
Работата с хора е умение, което развивам ежедневно.
Атанас Мандажиев, мениджър на А1 магазин, гр. Пловдив
Атанас много обича работата си в компанията ни, от която е част вече 6 години. Смята, че неговото място е именно в магазина. За него постигнатото доверие е вдъхновяващо и ключово. Вярва, че си заслужава всяка минута усилие в тази посока. Като професионалист се опитва да предаде положителната си нагласа и спокойствие на всеки човек, с когото се среща. Знае, че конструктивният диалог е възможен само тогава, когато има отвореност към гледната точка на другия.
Колегите, близките и приятелите му знаят и коя е втората му страст след работата с клиенти – Наско много обича да пътува. Това е неговият начин да се разтоварва психически и да се презарежда.
Обратната връзка ми помага по-добре да разбирам потребностите на клиентите.
Мария Дишкова, експерт „Обслужване на клиенти на фиксирани услуги“, гр. София
Попитахме Мария кои са най-предизвикателните и вдъхновяващи моменти в нейната работа с клиенти вече 5 години. От една страна за нея това е желанието ѝ да разбере по-добре другите и да пречупи мисленето си през тяхната призма, а от друга – волята ѝ за намиране на оптимално решение на всеки казус. Това става възможно благодарение на различни качества и умения на Мария: търпение, разбиране, емоционална интелигентност, комуникативност, неизчерпаема страст към всичко, което прави. Не толерира претупването на дейност. На финал ѝ остава единствено чувство за удовлетвореност.
Екипът на Мария обработва много клиентски обаждания всеки час, но най-емоционални за нея са разговорите с по-възрастни клиенти. Преди време абонат споделил на Мария, че телевизията е единственото му занимание, а телевизорът – най-добрият му приятел. За Мария това човешко откровение остава в сърцето като важно послание, че дори най-простичко изглеждащите неща могат да бъдат значими за хората.
Мария има прекрасно семейство, което силно обича и винаги я подкрепя. Свободното си време прекарва с приятели извън София в разходки на различни красиви места из България.
Обратната връзка ми дава възможност да науча кое радва клиентите.
Юзлем Шабан, търговски консултант в А1 магазин, гр. Варна
По време на всеки работен ден в магазина вече 5 години Юзлем Шабан се стреми да надхвърли очакванията на клиентите, да удовлетвори изискванията им и да успее да ги превърне от посетител в лоялен клиент. Всеки нов ден тя иска да е по-добра в работата си в сравнение с предходния. На въпроса кои са личните качества, които подпомагат работата ѝ, Юзлем отговаря, че разчита на честност, компетентност, упоритост, адаптивност, учтивост, търпение и лично отношение към клиента.
Историята, която все още топли сърцето на Юзлем, е свързана с клиентка, която искала да заплати месечна фактура. Юзлем ѝ обърнала много внимание, като разказала за отстъпките за нов апарат и обяснила подробно от какви оферти може да се възползва. След този разговор жената е редовен клиент на магазина и често се интересува от обновяване на услугите си, като води и нови клиенти. Ключово за Юзлем е специалното отношение към клиента и винаги коректното изпълнение на поетия ангажимент.
Юзлем с радост споделя, че има прекрасна дъщеря и в свободното си време е изцяло отдадена на нея.
Важно е да знам в какво съм добра и къде да наблегна още.
Силвия Георгиева, експерт „Обслужване на клиенти на мобилни услуги“, гр. София
Силвия описва себе си като спокойна, търпелива и толерантна в обслужването на клиенти по телефона. Работа, която тя върши съвестно от 4 години в А1. Тя вярва, че винаги има начин да се помогне с внимателно изслушване на повода за обаждането, даване на обратна връзка, че клиентът е разбран правилно, както и споделяне на указания как ще действа по-нататък, за да се стигне до благоприятно решение.
Извън работата в компанията любимото ѝ занимание от 9-годишна е да пее.
За да стана още по-добра, имам нужда от обратна връзка.
Миглена Николова, търговски консултант в А1 магазин, гр. Добрич
За работата си като търговски консултант в А1 магазин от 2 години Миглена споделя, че най-много се старае да се отнася към клиентите така, че те да благодарят за помощта и да си тръгнат от магазина доволни. Тя е търпелива, усмихната, комуникативна и уверена. Тези нейни качества я правят доверен партньор на нашите клиенти, а това си личи и от емоционална история от преди година. Тогава Миглена помага на дядо Стефан, който е на 87 години, да разбере всички детайли от договора за услуги, който преподписва. А той благодарил със сълзи на очи – толкова бил развълнуван от вниманието и отношението.
Миглена има прекрасен син на 6 години, който я прави горда и щастлива майка и я мотивира да посреща всеки ден с усмивка и нови сили. Тя обича музиката и от дете пее и свири на пиано.
Винаги се стремя да давам на клиентите полезни съвети.
Георги Димитров, супервайзор в А1 магазин, гр. Русе
Георги е в А1 от 4 години, като в работата най-важното за него е да подхожда индивидуално към всеки клиент, за да разбере докрай нуждата на другата страна и да доведе срещата до благоприятен за клиента резултат. Георги сравнява работната мотивация с мускул, който изисква ежедневни тренировки. А те, от своя страна, включват нови цели и професионални върхове. Попитахме го кои лични качества му помагат в работата, а той определи търпението като водещо, след което постави способността да надгражда уменията, знанията и компетенциите си.
Георги отскоро е татко на дъщеричка и обича да прекарва свободното си време със семейството и с приятели.
Първата ми грижа е клиентите да са доволни.
Иван Цачев, търговски консултант в А1 магазин, гр. Русе
Иван споделя за себе си, че е дисциплиниран, търпелив, толерантен, уверен, спокоен и позитивен. Вече 2 години той посреща клиенти с усмивка в магазина на А1. Помага му умението за внимателно слушане и е категоричен, че не трябва да се подхожда с неуважение или да се влиза в пререкание.
В свободното си време обича да стреля с пистолет на стрелбище и да се разхожда в планината. Тези любими дейности му помагат да се разтовари от напрежението на забързаното ежедневие.
Да помагам на клиентите ми носи удовлетворение.
Денис Георгиев, специалист „Обслужване на клиенти на мобилни услуги“, гр. София
По време на телефонните разговори с клиенти в продължение на 4 години Денис ежедневно си поставя високо работната летва: да отделя толкова внимание на всеки, колкото му е нужно. Попитахме го кои са човешките и професионални качества, които му помагат в работата. Не беше изненада, че и той, като своите колеги, поставя на първо място търпението. Способността да изпитва удовлетворение и благодарност към екипа и към себе си от добре свършената работа също подпомага работния му процес.
Денис разказва с гордост за прекрасното си семейство и за малкия си син. Те придават смисъл на ежедневието му и са неговата мотивация за всичко. Хоби за Денис са рисуването и фокусите.
Всяка обратна връзка и препоръка ме усъвършенстват в работата.
Елена Георгиева, мениджър в А1 магазин, гр. Козлодуй
Като професионалист Елена определя себе си като целеустремена, комуникативна, упорита и борбена личност, която не обича несправедливостите. Амбициозна е и гони целите си до край. За нея е важно да има бързо и качествено решение за всеки клиентски казус. За Елена правилната формула, която носи успех на компанията и удовлетворение на служителите и клиентите е, че не трябва да се неглижира нито едно затруднение, не трябва да се дават съвети, а да се предприемат конкретни действия, които ще спомогнат за бързо разрешаване на проблема. Елена вярва, че доверието на клиентите е най-важно и усилията за него не трябва да спират и за миг. Това се постига с търпение, дисциплина, стриктно следване на правилата и принципите на компанията като по този начин всеки служител допринася за надграждане на авторитета и репутацията на А1.
За колегите, които са лица на кампанията „Твоята оценка“, както и за всички останали в екипа на А1, които са посветили кариерата си на работа с клиенти, обратната връзка е ежедневен повод да се усъвършенстват и развиват. Това им помага да постигат все по-качествено обслужване и да привличат още доволни клиенти. Разчитаме на тяхната всеотдайност и в бъдеще и се надяваме, че с участието на нашите служители в кампанията ще насърчим все повече клиенти да споделят обратна връзка за обслужването, което са получили, и да ни помагат да ставаме по-добри.
Научете повече как можете да дадете своята обратна връзка като клиент на А1 с анкетата ни „Твоята оценка“ като кликнете върху линка.
Снимки: Радич Банев