Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване

Вече ви разказахме за програмата „Твоята оценка“, в която търсим обратна връзка от своите клиенти и правим конструктивни промени за подобряване на услугите и обслужването.

Представяме ви 12 наши колеги, които всеки ден работят с клиенти и са лицата на кампанията „Твоята оценка“, която може да следите в страниците на А1 във Facebook и Twitter. Попитахме ги какво ги вдъхновява и предизвиква при работата с хора, кои са качествата за отлична оценка и защо е важно да има такава обратна връзка от клиентите. Вижте какво ни споделиха те.

обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 БлогРаботата ми изисква постоянно да уча нови неща, както и да се вслушвам в нуждите на клиентите.

 

Полина Георгиева, мениджър на A1 магазин, гр. Русе

Полина е едно от първите лица на кампанията ни в социалните мрежи „Твоята оценка“. Тя харизматична, дисциплинирана, уверена. За себе си казва, че е „търговец по душа“. Част е от телекомуникационния бранш вече 15 години, a в нашата компания е от 4 години. За нищо на света не би сменила професионалната област, защото това е мястото, на което се чувства най-добре. Нейна ежедневна цел е да повишава уменията си чрез отлично свършена работа. Вярва, че добрият консултант не трябва да позволява личното му настроение да се отразява на работата и особено върху обслужването на клиентите. Поля е майка на 3 деца, с които много се гордее и с които никога не ѝ е скучно.

Обратната връзка ми помага да бъда още по-добър.обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Младен Атанасов, старши специалист „Обслужване на клиенти на фиксирани услуги“, гр. София

Младен се вдъхновява от работата с клиенти на А1 вече 3 години. Мотивират го екипът и прекият му ръководител. За развитието му като специалист спомагат и добрите резултати, както и обратната връзка от абонатите на компанията. Никога няма да забрави първата положителна и емоционална обратна връзка, която получил от клиент на фиксирана услуга. За него подобна оценка действа конструктивно и помага за изграждането на професионална увереност.

Хобито на Младен е музиката, а в свободното си време обича да диджейства и дори е организирал електронни музикални събития.

обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

Обратната връзка на клиентите ме прави по-добра в работата.

 

Анна Николова, супервайзор в А1 магазин, гр. Пловдив

Анна е лидер в продажбите вече три години подред, а от 6 години е част от компанията. Държи да е пряма, честна и обективна и това са качества, които ѝ помагат в работата. Възпитана е да се поставя на мястото на другите и така разбира отлично нуждите им. Старае се да ангажира своите клиенти и да ги спечели с усмивка и добро отношение. И тъй като знаем, че животът в магазините ни е пълен с интересни истории, помолихме Ани да разкаже своя любима. Историята ѝ звучеше като приказка, в която един дядо се скарал със съпругата си за това, че подписал при Ани договор за прехвърляне на домашния телефон. Човекът дошъл разстроен в магазина и я помолил да отмени договора. Донесъл със себе си дръвче лимон за здраве и за извинение. Ани изпълнила молбата му, а дядото не само останал верен клиент на компанията, но и скоро довел свой приятел.

Ани споделя, че извън работата най-важно за нея е семейството и в него тя има ролята на обединител. Обича да оползотворява свободното си време сред природата.

Работата с хора е умение, което развивам ежедневно.обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Атанас Мандажиев, мениджър на А1 магазин, гр. Пловдив

Атанас много обича работата си в компанията ни, от която е част вече 6 години. Смята, че неговото място е именно в магазина. За него постигнатото доверие е вдъхновяващо и ключово. Вярва, че си заслужава всяка минута усилие в тази посока. Като професионалист се опитва да предаде положителната си нагласа и спокойствие на всеки човек, с когото се среща. Знае, че конструктивният диалог е възможен само тогава, когато има отвореност към гледната точка на другия.

Колегите, близките и приятелите му знаят и коя е втората му страст след работата с клиенти – Наско много обича да пътува. Това е неговият начин да се разтоварва психически и да се презарежда.

обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 БлогОбратната връзка ми помага по-добре да разбирам потребностите на клиентите.

 

Мария Дишкова, експерт „Обслужване на клиенти на фиксирани услуги“, гр. София

 Попитахме Мария кои са най-предизвикателните и вдъхновяващи моменти в нейната работа с клиенти вече 5 години. От една страна за нея това е желанието ѝ да разбере по-добре другите и да пречупи мисленето си през тяхната призма, а от друга – волята ѝ за намиране на оптимално решение на всеки казус. Това става възможно благодарение на различни качества и умения на Мария: търпение, разбиране, емоционална интелигентност, комуникативност, неизчерпаема страст към всичко, което прави. Не толерира претупването на дейност. На финал ѝ остава единствено чувство за удовлетвореност.

Екипът на Мария обработва много клиентски обаждания всеки час, но най-емоционални за нея са разговорите с по-възрастни клиенти. Преди време абонат споделил на Мария, че телевизията е единственото му занимание, а телевизорът – най-добрият му приятел. За Мария това човешко откровение остава в сърцето като важно послание, че дори най-простичко изглеждащите неща могат да бъдат значими за хората.

Мария има прекрасно семейство, което силно обича и винаги я подкрепя. Свободното си време прекарва с приятели извън София в разходки на различни красиви места из България.

обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Обратната връзка ми дава възможност да науча кое радва клиентите.

 

Юзлем Шабан, търговски консултант в А1 магазин, гр. Варна

По време на всеки работен ден в магазина вече 5 години Юзлем Шабан се стреми да надхвърли очакванията на клиентите, да удовлетвори изискванията им и да успее да ги превърне от  посетител в лоялен клиент. Всеки нов ден тя иска да е по-добра в работата си в сравнение с предходния. На въпроса кои са личните качества, които подпомагат работата ѝ, Юзлем отговаря, че разчита на честност, компетентност, упоритост, адаптивност, учтивост, търпение и лично отношение към клиента.

Историята, която все още топли сърцето на Юзлем, е свързана с клиентка, която искала да заплати месечна фактура. Юзлем ѝ обърнала много внимание, като разказала за отстъпките за нов апарат и обяснила подробно от какви оферти може да се възползва. След този разговор жената е редовен клиент на магазина и често се интересува от обновяване на услугите си, като води и нови клиенти. Ключово за Юзлем е специалното отношение към клиента и винаги коректното изпълнение на поетия ангажимент.

Юзлем с радост споделя, че има прекрасна дъщеря и в свободното си време е изцяло отдадена на нея.

обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Важно е да знам в какво съм добра и къде да наблегна още.

Силвия Георгиева, експерт „Обслужване на клиенти на мобилни услуги“, гр. София

Силвия описва себе си като спокойна, търпелива и толерантна в обслужването на клиенти по телефона. Работа, която тя върши съвестно от 4 години в А1. Тя вярва, че винаги има начин да се помогне с внимателно изслушване на повода за обаждането, даване на обратна връзка, че клиентът е разбран правилно, както и споделяне на указания как ще действа по-нататък, за да се стигне до благоприятно решение.

Извън работата в компанията любимото ѝ занимание от 9-годишна е да пее.

За да стана още по-добра, имам нужда от обратна връзка.обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Миглена Николова, търговски консултант в А1 магазин, гр. Добрич

За работата си като търговски консултант в А1 магазин от 2 години Миглена споделя, че най-много се старае да се отнася към клиентите така, че те да благодарят за помощта и да си тръгнат от магазина доволни. Тя е търпелива, усмихната, комуникативна и уверена. Тези нейни качества я правят доверен партньор на нашите клиенти, а това си личи и от емоционална история от преди година. Тогава Миглена помага на дядо Стефан, който е на 87 години, да разбере всички детайли от договора за услуги, който преподписва. А той благодарил със сълзи на очи – толкова бил развълнуван от вниманието и отношението.

Миглена има прекрасен син на 6 години, който я прави горда и щастлива майка и я мотивира да посреща всеки ден с усмивка и нови сили. Тя обича музиката и от дете пее и свири на пиано.

обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Винаги се стремя да давам на клиентите полезни съвети.

 

Георги Димитров, супервайзор в А1 магазин, гр. Русе

Георги е в А1 от 4 години, като в работата най-важното за него е да подхожда индивидуално към всеки клиент, за да разбере докрай нуждата на другата страна и да доведе срещата до благоприятен за клиента резултат. Георги сравнява работната мотивация с мускул, който изисква ежедневни тренировки. А те, от своя страна, включват нови цели и професионални върхове. Попитахме го кои лични качества му помагат в работата, а той определи търпението като водещо, след което постави способността да надгражда уменията, знанията и компетенциите си.

Георги отскоро е татко на дъщеричка и обича да прекарва свободното си време със семейството и с приятели.

Първата ми грижа е клиентите да са доволни.обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Иван Цачев, търговски консултант в А1 магазин, гр. Русе

Иван споделя за себе си, че е дисциплиниран, търпелив, толерантен, уверен, спокоен и позитивен.  Вече 2 години той посреща клиенти с усмивка в магазина на А1. Помага му умението за внимателно слушане и е категоричен, че не трябва да се подхожда с неуважение или да се влиза в пререкание.

В свободното си време обича да стреля с пистолет на стрелбище и да се разхожда в планината. Тези любими дейности му помагат да се разтовари от напрежението на забързаното ежедневие.

обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 БлогДа помагам на клиентите ми носи удовлетворение. 

 

Денис Георгиев, специалист „Обслужване на клиенти на мобилни услуги“, гр. София

По време на телефонните разговори с клиенти в продължение на 4 години Денис ежедневно си поставя високо работната летва: да отделя толкова внимание на всеки, колкото му е нужно. Попитахме го кои са човешките и професионални качества, които му помагат в работата. Не беше изненада, че и той, като своите колеги, поставя на първо място търпението. Способността да изпитва удовлетворение и благодарност към екипа и към себе си от добре свършената работа също подпомага работния му процес.

Денис разказва с гордост за прекрасното си семейство и за малкия си син. Те придават смисъл на ежедневието му и са неговата мотивация за всичко. Хоби за Денис са рисуването и фокусите.

Всяка обратна връзка и препоръка ме усъвършенстват в работата.обслужване на клиенти Топ качества за топ оценка в клиентското обслужване А1 Блог

 

Елена Георгиева, мениджър в А1 магазин, гр. Козлодуй

Като професионалист Елена определя себе си като целеустремена, комуникативна, упорита и борбена личност, която не обича несправедливостите. Амбициозна е и гони целите си до край. За нея е важно да има бързо и качествено решение за всеки клиентски казус. За Елена правилната формула, която носи успех на компанията и удовлетворение на служителите и клиентите е, че не трябва да се неглижира нито едно затруднение, не трябва да се дават съвети, а да се предприемат конкретни действия, които ще спомогнат за бързо разрешаване на проблема. Елена вярва, че доверието на клиентите е най-важно и усилията за него не трябва да спират и за миг. Това се постига с търпение, дисциплина, стриктно следване на правилата и принципите на компанията като по този начин всеки служител допринася за надграждане на авторитета и репутацията на А1.

За колегите, които са лица на кампанията „Твоята оценка“, както и за всички останали в екипа на А1, които са посветили кариерата си на работа с клиенти, обратната връзка е ежедневен повод да се усъвършенстват и развиват. Това им помага да постигат все по-качествено обслужване и да привличат още доволни клиенти. Разчитаме на тяхната всеотдайност и в бъдеще и се надяваме, че с участието на нашите служители в кампанията ще насърчим все повече клиенти да споделят обратна връзка за обслужването, което са получили, и да ни помагат да ставаме по-добри.

Научете повече как можете да дадете своята обратна връзка като клиент на А1 с анкетата ни „Твоята оценка“ като кликнете върху линка.

Снимки: Радич Банев

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*