Топ 10 на Ивайло Митин

В компанията работят опитни специалисти от различни отдели, но вероятно за много от нас част от позициите им звучат сложно и дори неразбираемо. Няма как всеки да е специалист по всичко, но за да разбулим мистерията, ще ви запознаем отблизо с професиите на колегите ни с топ 10 от най-важните им задачи.

Представяме ви Ивайло Митин, мениджър сървърни помещения в направление „Мрежа и услуги“. Той завършва магистратурата си със специалност „Телекомуникации“ в ТУ-София. Кариерният му път в А1 започва от началото на 2002 г. и преминава през различни позиции – от мрежови администратор до старши инфраструктурен инженер. Днес той е част от екипа, който работи по проектирането, въвеждането в експлоатация и развитието на центровете за данни на компанията. Ивайло отговаря и за предоставянето на качествени услуги на нашите клиенти. Нека оставим обаче той да ни разкаже повече за задълженията и отговорностите си!

топ 10 Топ 10 на Ивайло Митин А1 Блог

Ето и неговите Топ 10 за позицията му:

Осигуряване непрекъсваемост на работата на центровете за данни на А1 България

Заедно с колеги и партньори работим активно по проектирането, изпълнението и поддръжката на основната инфраструктура в центровете на компанията.

В преследване на „добри практики“

Eжеседмично се публикуват новини за нови и реновирани центрове, но информацията как и какви технологии се прилагат не се намира лесно. Тук на помощ идват професионалните мрежи, а също така и различни професионални събития и контакти .

Управление на доставчици

Tова включва участие в процесите по избор на доставчици на оборудване, материали и услуги, както и последващ контрол върху работата им. топ 10 Топ 10 на Ивайло Митин А1 Блог

Управление на финансови ресурси

Центровете за данни са елементи от инфраструктурата на компанията, които постоянно се развиват, а това поглъща немалко финансови ресурси.

Комуникация с клиенти

Комуникацията с външни (услугата “колокация”) и вътрешни клиенти за участие в различни проекти е постоянна. Това е процес за осигуряване на необходимите условия, съгласно подписани договори или препоръки на производители на оборудване.

Осигуряване на 24/7 мониторинг

Осигуряването на постоянен мониторинг на основната ни инфраструктура е една от ключовите дейности за позицията ми. Навременните реакции за отстраняване на проблемите са изключително важни, за да продължим да поддържаме високото качество на услугите ни.

Предаване на знания и умения

Предаването на знания и умения при експлоатацията на оборудването е важна част от работата ми, тъй като всяко техническо лице, изпълняващо дейности в центровете за данни, трябва да е запознато с основната инфраструктура и технологиите, които се използват.

Изготвяне на правила за работа

В центровете за данни спазваме определени правила на работа, съгласно стандартите, по които сме сертифицирани, а също и според добрите практики, които се използват.

Управление на материални ресурси

Това включва окомплектоване, инсталации и извеждане от експлоатация на оборудване. От голямо значение са въвеждането и спазването на добрите практики.

„В крак“ с технологиите

Както технологиите, така и събитията около нас, постоянно се променят. Изпуснем ли момента да се адаптираме или да променим нещо, това неизменно ще се отрази върху компанията. Затова следим тенденциите в технологичното развитие на центровете за данни, като мислим няколко години напред и започваме процеса по имплементация още сега. Трябва да изпълним важни задачи и да подобрим енергийната ефективност!

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*