Работният ден за повечето от нашите колеги започва с чаша кафе. Как ще продължи обаче, зависи от естеството на работата им. Имаме служители, за които денят започва в домовете на клиентите ни или пък десетки метри над земята по базовите станции. Други пристигат в офисите или магазините ни, забързани да прочетат всички имейли и да се подготвят за задачите през деня.
Всяко ежедневие е различно, но много интересно, затова решихме да надникнем в работния ден на няколко колеги, за да ви запознаем отблизо с професионалистите в компанията. Днес ви представяме Десислава Нецова, мениджър на екип „Обучения, проучвания и управление на качеството“ от направление „Клиентски опит и удовлетвореност“, която ще ни покаже най-важните моменти от своя ден.
Тя работи в компанията от 2002 година и добре познава динамиката на работното ежедневие тук. Деси стартира в кол центъра, където 6 месеца по-късно се присъединява към първия тренерски екип в „Обслужване на клиенти“. От тогава и до днес работата ѝ е свързана с обученията и повишаване компетенциите на колегите от *88. Работата си определя като много разнообразна, динамична и зареждаща, защото има възможност да общува с млади хора, да им предаде от своя опит и да научи нещо различно от тях.
Ако сте любопитни да научите как минава един ден на Деси, разгледайте галерията: