Тази година Деси отбелязва 10-годишнината си като част от екипа на А1. Професионалният ѝ път преминава през различни отдели в дирекция „Обслужване на клиенти“, което ѝ позволява да има много пряк поглед върху клиентското изживяване в А1. Кариерният ѝ път е доказателство за това, че когато човек работи с мотивация и има желание да се развива, компанията му предоставя тази възможност – тя започва като специалист “Обслужване на клиенти”, в последствие ръководи екип „Второ ниво обслужване на клиенти“ за мобилни услуги, а доскоро е изпълнявала функциите на старши мениджър в същия отдел в продължение на близо две години. В момента Десислава ръководи група „ITS/ICT обслужване“ за корпоративни клиенти.
Тя познава динамиката на работа и много разчита на своя сплотен екип, защото вярва че именно те са тези, които могат да решат техническите проблеми на клиентите и да реализират редица положителни промени, свързани със системите, процесите и процедурите на нашите корпоративни клиенти. Деси наистина обича предизвикателствата и споделя, че неизвестното в работата ѝ я мотивира, а детайлите по всяка нова задача са ключът към успеха. Ето защо с много ентусиазъм тя прие да се включи в поредното ново предизвикателство и да ни сподели своите „Топ 10“ задачи…
Организирам дейностите в екипа ми
Всеки ден носи своите различия – от рутинните дейности до конкретни проектни задачи. Така например работим по проект за подобрение на управлението на корпоративни решения; за намаляване на повторни клиентски проблеми; за автоматизации в настоящите ни системи; както и подготвяме различни обучителни материали за нова услуга, която предстои да внедрим в компанията.
Провеждам регулярни дискусии по актуални случаи
Всеки ден отделяме достатъчно време заедно с екипа, за да обсъдим и да се погрижим за сложни казуси, свързани с технически проблеми (например: клиент, който ни сигнализира за неработеща услуга, която трябва да се управлява едновременно от няколко системи и се налага ние да реагираме бързо и адекватно, за да отстраним проблема). Понякога се случва и да се посмеем на забавни ситуации, например веднъж имаше прекъснат кабел на интернет услуга, която захранва видеонаблюдението на кравеферма заради това, че крава беше решила да опита кабела на вкус.
Участвам в групи по различни съвместни инициативи
В тях съгласуваме и промени в дейностите, свързани с работата ни, за да можем успешно да внедрим различни нови услуги или системи, да направим процесни промени, да планираме нови разработки, които да ни помогнат в работата.
Включвам се в срещи
В тях дискутираме промени и новости в съвместната ни работа с други екипи. Често се случва от тези общи дискусии да излезем с предложения за актуализация на вътрешни процедури или да разпишем нови правила за работа, с които да бъдем по-добри и по-ефективни пред клиентите.
Анализирам данни, свързани с работата на екипа, и правя проверки на качеството
От тях също черпя идеи, чрез които да променим настоящи процедури, инструкции и да надградим вътрешните ни правила за работа.
Помагам и консултирам колегите при нужда
В оперативната ежедневна работа, когато има по-комплексен клиентски случай или се налага да се състави план и да се премине към подготовка за някаква дейност – техническа миграция на някоя услуга или обобщение за постъпилата работа към края на деня.
Следя резултатите на екипа
За да преценя къде се справяме достатъчно добре и в кои области имаме нужда от подобрение. Винаги може и още и се опитвам да пренеса тази мотивация и сред останалите членове на екипа, за да постигнем по-високи резултати.
Търся възможности за надграждане на уменията
Вярвам, че човек не трябва да спира да се развива, независимо от опита, който има до момента. Ето защо непрестанно търся нови възможности за обучения и трупане на знания, така че във всеки момент да бъдем адекватни на средата и новите предизвикателства и да ставаме все по-добри в работата си.
Измервам резултатите на екипа и преценявам как сме се справили с управлението на работата
Това се случва с много лесна формула. Ако има добър резултат от всичко, което заедно с екипа сме направили през деня + ако сме стартирали успешно нова инициатива, която да подобрява нашите резултати + ако приключваме работния ден с широка усмивка = успешен ден.
Планирам предстоящи дейности
Приоритизирам задачите за следващия ден, разпределяме си задачи в екипа и си набелязвам нови теми на фокус, по които предстои да работим.