Топ 10 на Николета Иванова

Днес в рубриката „Топ 10 на…“ ви срещаме с Николета Иванова – старши мениджър в направление „Финанси“ в А1 България. Тя започва работа в компанията през 2015 година на позицията мениджър “Стратегически и маркетинг проекти”, а от 2020 година е част от отдел „Стратегически покупки“ на А1. Динамиката, екипният дух и разнообразието от теми и проекти, по които работи, са само част от нещата, които я мотивират ежедневно.

Представяме ви Топ 10 отговорности и задачи на Николета в А1:

Организирам и ръководя оперативната дейност в екипа.

За мен е много важно да предоставям на хората в екипа ми всички нужни ресурси за работа, да им гарантирам възможности за професионално развитие, както и да разпределям обема от работа вътре в екипа по правилния начин. Смятам, че добрата организация на оперативната дейност е ключова за постигането на резултати и затова определям това като една от най-важните ми отговорности.

Изготвям дългосрочна стратегия за работата на екипа и roadmap за предстоящите преговори.

Изготвям краткосрочен и дългосрочен план на предстоящите тръжни процедури и задачи, който служи за основа на дългосрочното планиране на работата на екипа. Работата ни е изключително динамична и въпреки някои трудности, резултатите от нея ни зареждат с нови сили.

Наблюдавам в детайл тръжните процедури в компанията.

Във фокуса ми стоят по-големите и ключови теми за А1, но не пропускам да се включа и да осигуря помощ и подкрепа на колегите си и за по-малките теми. Вярвам, че всеки търг е от значение. За мен е важно всеки един ход да е добре премислен и организиран, да са проверени всички аспекти на бизнеса и да сме потърсили алтернативи.

Участвам в изготвянето на стратегията и реализацията на ESG инициативите на компанията.

ESG (environment, social, governance) не е просто поредната мащабна инициатива на А1, а системно и отговорно управление на бизнеса с цел постигане на дългосрочна устойчивост и резултати в полза на обществото и околната среда. Фокусът ни е върху пряк и проактивен подход в изготвянето на стратегия за инвестиции, дългосрочни проекти и устойчиви иновации.

Участвам в подготовката и изпълнението на различни проекти в А1 България и за A1 Group, като обезпечавам избора на доставчик и договарям най-добрите условия.

Преговорите са силната ми страна, това да взeма под внимание различните гледни точки на участниците и да защитавам позициите на компанията са нещата, които ме водят напред и с всяка следваща среща надграждам уменията си – „експертизата идва с опита“.

Проверявам всички искания за разходи, които постъпват при нас.

От изключително значение за компанията е да се прогнозира дали запитванията за разход имат потенциала на инвестиция и съответно биха ли могли да ни донесат икономическо развитие в дългосрочен план или пък биха могли да доведат до спестяване на определени разходи. Колкото са важни директните приходи, толкова и оптимизацията на разходите ни. Пресечната точка за подобен анализ е тъкмо в „Стратегически покупки“.

Участвам в срещи с доставчици и потенциални партньори на А1.

Преговорите с доставчици за мен са възможност да докажа своите способности като експерт, да се запозная с различни хора с интересни гледни точки и иновативни предложения. Към всеки един човек и тема трябва да подходиш по уникален начин и това е най-голямото ми предизвикателство в работата.

Ежедневно търсим начини да оптимизираме разходите на компанията.

В момента те са особено динамични предвид непрестанно променящите се цени на всички материали и услуги. Най-голямото ни предизвикателство все пак си остава същото: да се договорим и да постигнем оптимален баланс между цена и качество, с възможно най-кратък срок за доставка.

Развивам и създавам условия на служителите си, така че да са мотивирани и ангажирани към работните процеси.

Искам колегите ми да се чувстват сигурни, да бъдат максимално мотивирани, за да разгърнат потенциала си, защото го имат. Ето защо обучението и развитието им са мой приоритет. Организирам обучения с различна насоченост – вътрешни и външни. За нас е изключително важно да сме запознати в детайл с работата на другите отдели. За външни обучения избирам такива с практическа насоченост към личното и професионалното развитие – технически обучения, както и такива, развиващи умения като комуникативност, т.нар. „меки умения“ и менторство.

Обогатявам знанията си и се уча.

Опитвам се да намирам време да надграждам своите знания и умения, но както казах и по-горе – опитът учи най-много. Основните дейности в работния ми ден надграждат уменията ми съвсем естествено. Разбира се, не пропускам възможност да се включа и в предложените от компанията ни обучения, така че да посветя изцяло времето и вниманието си на определената тема и да взема най-доброто от нея.

За мен е изключителна привилегия да съм част от екипа на една от най-големите и бързоразвиващи се компании в България. Горда съм, че съм част от А1 България  и имам възможността да допринасям за развитието на компанията. Това е възможност да докажа своите способности като експерт, да се запозная и работя с изключителни хора и да задържа мотивацията си за новите предизвикателства.

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*