(Не)видимото добро в А1: дигиталната подкрепа, която променя съдби

Знаете ли, че България е на шесто място по темп на развитие на благотворителността в света*? И въпреки че имаме голям потенциал да подкрепяме още повече обществено значими каузи, резултатите са обнадеждаващи. У нас 34% от хората биха дарили за кауза, в която вярват, а 31% биха закупили продукт, обвързан с кауза**. Тези тенденции допълват резултатите на отговорния бизнес в България, който създава устойчива култура за дарителство чрез непрестанно развитие на моделите на работа, намиране на точните каузи и дигитализиране на процесите.

Екипът на А1 е сред тази една трета от българите, които вярват, че малък жест като закупуването на продукт с кауза може да даде така нужната финансова подкрепа, а успехът на регулярните дигитални социални кампании на компанията доказва, че технологиите ни помагат за осъществяването на мечтите. Макар социалната подкрепа да има много лица, при вземането на решение да направим добро се водим от две неща: да отговорим на актуалните призиви за помощ и да го осъществим с помощта на технологиите. Дали екипът ни ще избере да пазарува и участва в благотворителните базари на компанията или ще предпочете да се включи в програмата за дарителство на работното място, всички научват за възможностите да подадат ръка през вътрешните онлайн платформи за комуникация, а процесът е максимално улеснен и в голяма степен дигитализиран.

Така например Коледният ни благотворителен базар проведохме хибридно – с щандове на място в офиса ни в София и във вътрешната платформа, до която колегите от цялата страна имат достъп. По този начин всеки в екипа, независимо къде се намираше, имаше възможност да пазарува продукти в няколко категории и с това да стане част от доброто. Всяка покупка подкрепи обновяването на детски болнични отделения по проект „Светулка“ на фондация „За доброто“, а заедно събрахме 6 300 лв. за каузата. В услуга на дигиталните плащания за пореден път беше портфейлът ни A1 Wallet, чрез който бързо и удобно всеки заплати покупката си. Колегите намериха стотици предложения с кауза на ръка разстояние от тях – в телефона или компютъра си, както и пред офиса в първото по рода си коледно градче на открито.

А1 (Не)видимото добро в А1: дигиталната подкрепа, която променя съдби А1 Блог

Тази Коледа дадохме възможност и на клиентите ни да направят голямо добро чрез малък жест, като платят сметката си през Моят А1 и така също да допринесат за следващата „Светулка“. Всяко плащане до 31 декември 2022 г. ще бъде закръглено до лев за сметка на А1 и събраната сума отново ще бъде използвана за създаване на по-уютна атмосфера и цялостна промяна на средата в едно детско болнично отделение, избрано от фондация „За доброто“. Разберете как може да се включите на страницата на кампанията и #ЗА1 с помощта на дигитализацията да променим съдбата на някого и средата около нас към по-добро.

А1 (Не)видимото добро в А1: дигиталната подкрепа, която променя съдби А1 Блог

Даренията от великденския ни благотворителен базар, проведен на живо и онлайн по-рано тази година, пък избрахме да събираме в специално създадената ни кампания в Platformata.bg, до която всеки имаше достъп. Така по много лесен начин събраните от екипа на А1 средства стигнаха до бенефициента – фондация „За доброто“, а тя, на свой ред, ги използва за хуманитарна помощ от спешен порядък и ги разпредели  към ситуационни центрове за украински бежанци у нас.

Ние вярваме, че регулярната подкрепана  каузите е пътят към устойчивост. Затова и много от колегите материализират щедростта си не само по време на базарите, но и чрез ежемесечна подкрепа с програмата ни за дарителство на работното място. От една страна процесът за осъществяване на програмата е в голяма степен дигитален и веднъж заявеното желание за дарение за дадена кауза няма нужда да се препотвърждава отново, което е предпочитан вариант от дарителите, а от друга – програмата дава по-голяма предвидимост и на организациите и техните каузи.

Благодарим и на партньорите, които се включиха в тазгодишните ни базари с огромно вълнение, а много от тях и със стотици предложения за онлайн покупки в името на доброто. Сред тях бяха здравословните десерти на Rawlly, ръчно направените шоколадови изделия от Stanimira Chocolate House, био продуктите на Harmonica, качествените зехтинови масла от Ellystaste, кулинарните преживявания от МЕТРО, вкусните десерти от 100 грама сладки и MyChoice. За ситото начало на деня пък се погрижиха café MaBaker и Софийска баница, а вечерите пред камината допълнихме с качественото българско вино от Chateau Botevo.

А1 (Не)видимото добро в А1: дигиталната подкрепа, която променя съдби А1 Блог

Колегите пазаруваха с кауза също актуални книжни заглавия от Ciela и Просвета, избираха от играчките и продуктите за дома от Office 1, дървените, ароматни и още много други детски играчки от Toys.bg, както и посещенията в детския научен център Музейко или Joy Station. Една част от екипа на А1 избраха базара, за да се подготвят за празниците с луксозен подарък от Pierre Cardin Gifts и Leather Land, с поръчка на оригинална фото книга от Pixi PhotoBooks, с идейни свещи с натурални аромати от 160 candles или с ръчно изработена коледна декорация и подарък за близките от Complimento Sofia. Други избраха нещо за себе си от професионалната козметика на Lidera Trading, ръчно изработените бижута от Le Boudoir de Simonne, CBD продуктите на MyJuana или откриха изгодно предложения за процедури, пътувания и други от Deals.bg.

В края на годината си пожелаваме идната 2023 г. да ни донесе още повече добро, а технологиите да продължат да ни помагат да променяме съдби.

#ПомагамеЗА1

А1 (Не)видимото добро в А1: дигиталната подкрепа, която променя съдби А1 Блог

————————-

* Според анализ за Световния дарителски индекс на CAF 2022, измерен в 119 държави и популяризиран локално от фондация BCause

** Според проучване на дарителството в България, проведено от Български дарителски форум и Алфа рисърч за 2021 г.

 

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*