Христо Христов: Всеки ден е възможност да се състезаваш и печелиш клиентското доверие

Христо Христов работи в сферата на телекомуникациите над 11 години, 6 от тях като част от семейството на А1 – и през цялото време със същата усмивка и мотивация.

Неговото развитие в компанията е пример за преминаването по цялата кариерна стълба на екипа в дирекцията – от специалист в първо ниво на обслужване до настоящата си позиция – мениджър екип, където ръководи четирите групи „Първо ниво обслужване – Фиксирани услуги“. Работата в екипа на А1 Христо обяснява  със спортното мото „Всеки ден е възможност да се състезаваш и печелиш“ – в нашия бизнес клиентското доверие“, казва той. Вярва, че достигането на върхови постижения и позиционирането в лигата на най-добрите – в нашия случай оправдаването на доверието на клиентите и очакванията на колегите, изискват време, проницателност, целеустременост и постоянство.

А ето и неговите #Топ10 дейности и отговорности:

Подсигуряване на нужните ресурси за поддържане достъпността на клиентските опашки

Както и изпълнение на всички заложени KPI по приемане на входящи обаждания, обслужване на технически затруднения, регистрирани от магазинна мрежа, както и обработка на сложни административни казуси.

Анализиране и вземане на мерки спрямо темите на обажданията

Постъпват много динамични и зависят от топ трафик събития, сезонност и налични инциденти с фиксираните услуги и трябва да предприемем съответните действия, за да ги обслужим бързо и качествено.

Проследяване на резултатите на екипа

Водя се от заложените показатели – продуктивност, време и качество на обслужване, успех на дистанционно решените затруднения.

Валидиране и финализиране на параметрите в бонусните схеми на служителите

Това е и една от най-интересните ми задачи. Така придобивам поглед над индивидуалното и екипно представяне, и това ми дава представа дали приложените стратегии за развитие работят правилно.

Консултиране на колегите при нужда

Ежедневно помагам на екипа – най-често за специфични казуси, когато трябва да се вземат бързи решения по дадено клиентско затруднение. Явявам се и нещо като персонален ментор, споделящ своя опит и знания.

Планиране и приоритизиране на всички предстоящи дейности в екипа

Бизнесът изисква бързина, гъвкавост, решителност и често работа по няколко задачи едновременно , което налага пренареждане на планираните задачи.

Индивидуална работа със служителите в екипа

Отделям време и за ежеседмично провеждане на срещи, на които дискутираме предложения и препоръки за подобрение в качеството на обслужване и организацията на работа.

Разгръщане на потенциала на колегите от екипа

Старая се регулярно да признавам добрите резултати на колегите в моя екип. За целта организирам конкурси за промотиране и предоставяне на възможности за израстване в А1 пред колегите, насърчавам участието им в различни проекти, участвам в номинирането на най-добрите в различни инициативи за повишаване на мотивацията и цялостно надграждане на знанията и уменията им.

Ангажименти свързани с внедряване на различни инициативи и проекти на А1 изобщо

Най-често те се отнасят за фиксираните услуги и за мен е интересно, защото в тази стъпка от процеса разбираш доколко усилията и продуктът отговарят на нуждите на клиентите. Такъв проект е A1 Xplore TV с възможност за гледане от Smart устройство или каналите за самообслужване като “A1 Помощник“ и Моят А1 например.

Работа по инициативи за повишаване на удовлетвореността на клиентите и служителите

Участвам във въвеждането на различни програми за лоялност, вътрешни програми за таланти, подобряване на условията за наши услуги и продукти. Освен това се стремя да подобря и опростя процесите по обслужване на техническите затруднения на клиентите – автоматизации на системи, намаляване времето за реакция при отстраняване на повреда и др.

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*