Христо Христов работи в сферата на телекомуникациите над 11 години, 6 от тях като част от семейството на А1 – и през цялото време със същата усмивка и мотивация.
Неговото развитие в компанията е пример за преминаването по цялата кариерна стълба на екипа в дирекцията – от специалист в първо ниво на обслужване до настоящата си позиция – мениджър екип, където ръководи четирите групи „Първо ниво обслужване – Фиксирани услуги“. Работата в екипа на А1 Христо обяснява със спортното мото „Всеки ден е възможност да се състезаваш и печелиш“ – в нашия бизнес клиентското доверие“, казва той. Вярва, че достигането на върхови постижения и позиционирането в лигата на най-добрите – в нашия случай оправдаването на доверието на клиентите и очакванията на колегите, изискват време, проницателност, целеустременост и постоянство.
А ето и неговите #Топ10 дейности и отговорности:
Подсигуряване на нужните ресурси за поддържане достъпността на клиентските опашки
Както и изпълнение на всички заложени KPI по приемане на входящи обаждания, обслужване на технически затруднения, регистрирани от магазинна мрежа, както и обработка на сложни административни казуси.
Анализиране и вземане на мерки спрямо темите на обажданията
Постъпват много динамични и зависят от топ трафик събития, сезонност и налични инциденти с фиксираните услуги и трябва да предприемем съответните действия, за да ги обслужим бързо и качествено.
Проследяване на резултатите на екипа
Водя се от заложените показатели – продуктивност, време и качество на обслужване, успех на дистанционно решените затруднения.
Валидиране и финализиране на параметрите в бонусните схеми на служителите
Това е и една от най-интересните ми задачи. Така придобивам поглед над индивидуалното и екипно представяне, и това ми дава представа дали приложените стратегии за развитие работят правилно.
Консултиране на колегите при нужда
Ежедневно помагам на екипа – най-често за специфични казуси, когато трябва да се вземат бързи решения по дадено клиентско затруднение. Явявам се и нещо като персонален ментор, споделящ своя опит и знания.
Планиране и приоритизиране на всички предстоящи дейности в екипа
Бизнесът изисква бързина, гъвкавост, решителност и често работа по няколко задачи едновременно , което налага пренареждане на планираните задачи.
Индивидуална работа със служителите в екипа
Отделям време и за ежеседмично провеждане на срещи, на които дискутираме предложения и препоръки за подобрение в качеството на обслужване и организацията на работа.
Разгръщане на потенциала на колегите от екипа
Старая се регулярно да признавам добрите резултати на колегите в моя екип. За целта организирам конкурси за промотиране и предоставяне на възможности за израстване в А1 пред колегите, насърчавам участието им в различни проекти, участвам в номинирането на най-добрите в различни инициативи за повишаване на мотивацията и цялостно надграждане на знанията и уменията им.
Ангажименти свързани с внедряване на различни инициативи и проекти на А1 изобщо
Най-често те се отнасят за фиксираните услуги и за мен е интересно, защото в тази стъпка от процеса разбираш доколко усилията и продуктът отговарят на нуждите на клиентите. Такъв проект е A1 Xplore TV с възможност за гледане от Smart устройство или каналите за самообслужване като “A1 Помощник“ и Моят А1 например.
Работа по инициативи за повишаване на удовлетвореността на клиентите и служителите
Участвам във въвеждането на различни програми за лоялност, вътрешни програми за таланти, подобряване на условията за наши услуги и продукти. Освен това се стремя да подобря и опростя процесите по обслужване на техническите затруднения на клиентите – автоматизации на системи, намаляване времето за реакция при отстраняване на повреда и др.