Всеки човек вече има възможност да подпише своите А1 документи дигитално върху таблета на куриер от Еконт. Услугата „Верни данни и е-подпис“ подобрява обслужването на клиентите и им дава сигурност.
Досега документите бяха на хартия и куриерът насочваше клиент къде да постави подпис. При неподписано поле документите се връщаха при потребителя още веднъж. С дигиталното подписване клиентът получава сигнал, ако е изпуснал поле, за да е спокоен, че е подписал нужното.
Преди беше необходимо клиентът да изчака документите физически да пристигнат в А1, за да може да използва услуги или устройства. Сега документите се изпращат автоматично, а клиентът може да се възползва от тях веднага.
„Дигитализацията е прекрасно нещо, което съвременните технологии ни предлагат. Щастливи сме, че имаме партньори, с които създаваме удобство за клиентите”, казва Алина Събева, управител на Еконт.
Петя Карабулева, старши мениджър „Бек офис” в направление „Клиентски опит и удовлетвореност” в А1 България, коментира: „Потребностите и желанията на потребителите ни и отговорността към природата ни мотивират да създаваме все по-иновативни дигитални услуги. С нововъведението намаляваме потреблението на хартия и помагаме нашите клиенти да пестят ценни ресурси. Вярвам, че възможността за електронно сверяване и подписване на документите за продукти и услуги ще допринесе за повишаване на удовлетворението на многобройните ни клиенти“.
С услугата за верни данни и електронен подпис всеки потребител заедно с А1 и Еконт допринася за екоразвитието на България. Такива решения са добрият пример за устойчиво развитие на бизнеса с мисъл за клиента и средата.