#StepUp: от Обслужване на клиенти до Маркетинг

Илия е човек с широк спектър на знания, придобити през годините. Съдбата го води в А1 през 2019 година и от тогава пред него се отварят многобройни врати за израстване. Пътят му започва като търговски консултант и за няколко години вече е променил насоката на своя компас към позиция специалист „Оптимизация и контрол на международни и роуминг услуги“ в направление „Маркетинг“.

Ето какво още сподели Илия с нас за себе си и кариерния си път в А1.

Разкажи ни малко повече за теб.

Завършил съм Университет по хранителни технологии в град Пловдив със специалност „Туризъм“.

Смених няколко работни места и като на шега се озовах в най-иновативната телекомуникационна компания в България. Започнах като търговски консултант през 2019 г. и до средата на 2023 г. заемах тази позиция. Oт миналата година съм част от екип “Управление на услуги за взаимно свързване и роуминг“.

Как реши да смениш позицията си?

Реших да предизвикам себе си, като изляза от зоната си на комфорт, да поема в съвсем различна посока от директната комуникация с клиенти.

Защо избра да продължиш кариерното си развитие в А1?

През годините в компанията съм усетил сигурност и неограничени възможности за развитие. Това ме накара да потърся и разгърна потенциала си именно тук.

Какво те привлече в новата позиция?

Привлече ме с големия набор от различни умения, които се изискват. Най-много ми харесва това, че е коренно различна от предишната ми позиция и се впускам в нещо абсолютно непознато и поставям пред себе си едно ново голямо предизвикателство.

С какво мислиш, че си спечелил доверието измежду всички кандидати?

Предполагам, че силното ми желание за развитие и способността да приемам критика са направили добро впечатление. Разбира се, и позитивната ми нагласа.

Какво е да си специалист „Оптимизация и контрол на международни роуминг данни“?

Сферата на телекомуникациите е много динамична и бързо развиваща се, което изисква да се адаптирам ловко към променящите се технологии и методи на работа. Ежедневните ми отговорности включват имплементация на ценови листи, както за А1 България, така и за А1 Австрия. А също така и валидиране на тестове за мобилните услуги на нашата компания (CAMEL, GSM, GPRS, LTE, VoLTE, 5G). И не на последно място – извършване на мониторинг и осигуряване на качеството при обработката на роуминг данни, както и следене на всички промени в документи от GSMA (глобална асоциация на мобилните оператори и свързани с индустрията компании) и какъв ефект имат върху процесите на фактуриране и таксуване за нас.

Каква е следващата стъпка?

Към момента съм изцяло фокусиран върху развитието си на настоящата позиция. Занапред ще продължавам да разгръщам потенциала си, като компанията предлага изключително голям и разнообразен набор от обучения.

Нещо, което колегите ти може би не знаят за теб?

Обичам всякакви видове спорт, като до 19-годишна възраст съм се занимавал професионално с футбол. Също така съм силен ценител на всичко, което вдига адреналина. Скачал съм с парашут, карам ски и съм почитател на влакчетата на ужасите. Към момента съм имал удоволствието да се кача на 3 от 10-те най-страшни в света.

маркетинг, Илия Нанчев, оптимизация и контрол #StepUp: от Обслужване на клиенти до Маркетинг А1 Блог

Кой е най-ценният урок, който си научил по време на работата си в А1?

Човек трябва да се осмелява да мечтае и да не се страхува от промяната.

Какъв съвет би дал на хората, които тепърва започват кариерния си път в А1?

Да не се притесняват да задават въпроси, тъй като в компанията работят едни от най-добрите специалисти в България, които могат значително да подпомогнат тяхното развитие.

Да бъдат гъвкави и открити за промени. Способността да се адаптират е ключова за успешната навигация в бързо променящия се свят.

Най-важното е, че тук са на правилното място!

Още по темата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*